اخبار داغ

فرماندار شبستر خبرداد:

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی
فرماندار شهرستان شبستر گفت : ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبسترنیوز،منصور طالب پور در دیدار با مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان شبستر که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی برگزار شد با اشاره به اهمیت سلامتی و ورزش در جامعه گفت: ورزش بهترین ابزار جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و کم هزینه ترین کانال برای کنترل رفتار جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی در  جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

وی اظهار کرد: توسعه و ارتقای شاخص های ورزشی شهرستان در گرو مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل بخش خصوصی  و اسپانسری (حمایت های واحد های تولیدی )در حوزه ورزش است .

,

فرماندار شبستر افزود : کسب رتبه اول استانی در  جذب ورزشکار سازمان یافته و کسب رتبه برتر استانی واحد روابط عمومی توسط اداره ورزش و جوان شهرستان را افتخاری بزرگ بوده که در سایه تلاش های شبانه روزی محقق شده است.

,

طالب پور با اشاره به برنامه های هفته ورزش و تربیت بدنی ابراز کرد:  ۱۵ واحد خانه ورزش روستایی در هفته ورزش و تربیت بدنی  افتتاح می شود که راه اندازی این واحد ها گام بزرگی در ارائه خدمات دولت در روستا و گسترش فرهنگی ورزش در بین روستائیان است.

,

دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته ورزش و تربیت بدنی گفت:برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در سطح شهرستان شبستر برگزار می شود.

,

وی با اشاره به  طرح خانه ورزش در روستاهایی که فاقد فضای ورزشی می باشند  عنوان کرد:دهیاری و شورای روستا مکانی را جهت تجهیز وسایلی از قبیل میز پینگ پنگ (تنیس) – فوتبال دستی – دارت- وسایل بدن سازی، شطرنج و …. را در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می دهند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: پس از تجهیز ، اداره ورزش و جوانان این مکان را جهت حفظ و نگهداری و همچنین معرفی فردی معتمد (رابط ورزشی) قرار می دهد تا جوانان و اهالی آن روستا بطور رایگان از تجهیزات ورزشی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه