اخبار داغ

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی؛

«خانه عالم» روستای عباس آباد کلنگ زنی شد+ تصاویر

«خانه عالم» روستای عباس آباد کلنگ زنی شد+ تصاویر
خانه ی عالم روستای عباس آباد بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سازندگی این شهرستان کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  زرین نامه؛ سرگرد حسن محبوبیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج شکل گرفت تا با کمک بسیجیان و مردم در عرصه سازندگی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خدمت کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین نامه؛ ,

وی گفت: در شهرستان علی آباد کتول پروژه های در دهستان زرین گل و روستاهای عباس آباد و برفتان در حال آنجام است که ثمره آن کمک به مردم برای بهبود مشکلاتشان است.

,

محبوبیان با اشاره اهدای زمین مورد نیاز این پروژه توسط شورای اسلامی روستای عباس آباد، افزود: عملیات اجرایی پروژه خانه عالم در زمینی به مساحت 160 متر مربع و با زیربنای 75 متر مربع آغاز شد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

,

موسی الرضا حسین زرگر مسئول کارگروه عمران و آبادانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج در گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: 3 دهستان محروم و کمتر توسعه یافته در استان برای انجام پروزه های عمرانی این قرارگاه انتخاب شده که یکی از این دهستان ها زرین گل است.

,

وی گفت: در کنار دهستان زرین گل، 2 پروژه حفر چاه آب کشاورزی و احداث خانه عالم روستای عباس آباد و رفع مشکل آب شرب روستای برفتان نیز به پروژه های این قرارگاه در شهرستان علی آباد کتول افزوده شده که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

,

زرگر افزود: پروژه خانه عالم روستای عباس آباد بعد از بهره برداری، طی قراردادی که در آن عدم امکان تغییر کاربری، فروش و واگذاری ذکر شده، به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار می شود تا روحانیون را به این روستا اعزام و مردم از خدمات فرهنگی عالمان دینی بهره مند شوند.

,

وی در پایان تاکید کرد: مردم قرارگاه پیشرفت و آبادانی را از خود بدانند، چرا که پروژه های اجرایی توسط این قرارگاه برای مردم است و با کمک مردم و بسیجیان هم ساخته و به بهره برداری می شود.

,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

alem1

, alem1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه