اخبار داغ

بررسی جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری

بررسی جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری
همایش ملی بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری با حضور تعدادی از مدیران ارشد ملی و استانی برای اولین بار در شیراز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، همایش ملی بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری با حضور تعدادی از مدیران ارشد ملی و استانی اعم از مدیرعامل شرکت منابع آب کشور، معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استاندار فارس، مسئولان قضائی و اجرایی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
لازم به ذکر است اساتید دانشگاه شهید بهشتی تهران و تعدادی از اساتید دانشگاه شیراز نیز در این همایش حضور داشتند.
,
 
,
گونه شناسی جرایم و تخلفات حوزه آب، آسیب ها و پیامدهای ناشی از جرایم و تخلفات حوزه آب، گونه های پیشگیری از جرایم تخلفات و آسیب های حوزه آب و رویکرد اصلاح قوانین و ایجاد وحدت رویه اقتصادی و اجرایی در زمینه مقابله با برداشت های غیرقانونی از منابع آب زیرزمینی از محورهای این همایش بودند.
,
 
,
علت شناسی علمی و عملی جرایم و آسیب های حوزه آب و بررسی عوامل هیدروژئولوژی، هیدرولیک و زیست محیطی بحران آب از دیگر محورهای مهم همایش بحران آب، جرائم و آسیب ها بود.
,
 
,
سخنرانان و مخاطبان این همایش به تبیین و بررسی نقش و تاثیر اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی در کاهش اثرات بحران آب در قالب تحقیقات علمی و دانشگاهی پرداختند.
,
 
,
به گزارش شیرازه، در بخش دوم و اختتامیه همایش بحران آب، جرایم و آسیب ها از علت شناسی تا پیشگیری شامگاه امروز( چهارشنبه) پرداخته می شود و اساتید و مسئولان مربوطه به ارائه راهکارهای آموزش و جلب مشارکت مردم در زمینه پیشگیری و مقابله با بحران آب می پردازند.
, شیرازه,
 
,
تعدادی مقاله طی روزهای گذشته به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که برترین های این تحقیقات علمی در اختتامیه همایش ارائه خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه