اخبار داغ

سردار غیب‌پرور:

هر زمان در طول تاریخ انقلاب به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم/مذاکره نباید بر روی راهبرد‌ها، استراتژی امهات انقلاب صورت گیرد

هر زمان در طول تاریخ انقلاب به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم/مذاکره نباید بر روی راهبرد‌ها، استراتژی امهات انقلاب صورت گیرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در طول 40 سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم؛ چراکه انسجام را از دست دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور در گفت‌و‌گو با  صبح توس؛ پیرامون همگرایی، وحدت و همدلی میان مسئولین کشور و مردم اظهار کرد: زمانی که مبنای رفتارمان را مقاومت قرار دادیم، انسجام ملی ایجاد شد؛ چرا که مقاومت به معنای افتخار آوردن، عزت و مباهات برای کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه وقتی به دنبال مذاکره هستیم هیچ یک از این افتخارات را نداریم، گفت: ما در مقابل تمامی مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دو راه مقابل خود داریم، مذاکره یا مقاومت؛ چنانچه مقاومت را انتخاب کردیم، انسجام حاصل می‌شود، همانطور که در برابر ترامپ ایستادگی کردیم.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علت ایجاد عزت در ایران این بود که در مقابل آمریکا ایستادگی کردیم؛ اما زمانی که به جای مقاومت به دنبال مذاکره برویم، انسجام از هم پاشیده می‌شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه در طول 40 سال گذشته هر زمان که به مذاکره روی آوردیم سیلی خوردیم، عنوان کرد: گفته بنده بدان معنا نیست که بگوییم نباید به طور حتم مذاکره کنیم؛ چراکه می‌توان مذاکره در تاکتیک، آن هم در چهارچوب تعریف شده را پی گرفت.

,

 

,

غیب پرور تاکید کرد: مذاکره نباید بر روی راهبرد‌ها، استراتژی امهات انقلاب، اصول و قواعد اساسی انقلاب صورت گیرد.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انسجام ملی در سایه مقاومت مسئولین صورت گرفت، بیان کرد: رهبری از مقاومت به عنوان جهاد کبیر یاد کردند، که چنانچه صورت پذیرد شامل برکات از جانب خدا می‌شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه