اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان خبر داد؛

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در مهدیشهر

اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در مهدیشهر
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر از اجرای 20 عنوان برنامه ویژه هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی ملک احمدی در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، با گرامیداشتن 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر امسال 20 عنوان برنامه را در هفته تربیت بدنی اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی شامل فوتسال، والیبال، هندبال، کشتی، دو صحرا نوردی، دارت، طناب کشی، پینگ پنگ، بهکاپ و مسابقات بومی محلی در سطح شهرستان را از جمله این برنامه ها برشمرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر ادامه داد: همچنین تجلیل از پیشکسوتان ورزش،برگزاری مراسم به مناسبت تربیت بدنی در زورخانه شهمیرزاد، دیدار از خانواده های معظم شهدای ورزشکار، همایش پیاده روی ویژه بانوان کارمند و همایش بزرگ دوچرخه سواری نیز در این هفته اجرا می شود.

,

ملک احمدی اختصاص وسایل ورزشی به مدارس روستایی و شهری شهرستان مهدیشهر، همایش پیاده روی کارکنان دولت و اجرای ورزش صبحگاهی و غبار روبی و عطر افشانی گلزارشهدا توسط مسئولین و ورزشکاران را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان مهدیشهر دانست.

,

وی همچنین اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و روز ملی پاراالمپیک، طی مراسمی از ورزشکاران معلول شهرستان مهدیشهر تجلیل و تقدیر شد.  

,

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه 26 مهر ماه الی 2 آبان ماه هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است، افزود: شعار امسال هفته تربیت بدنی، ورزش، سلامت، فرهنگ و امید می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه