اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مدیران BMW سوار تیشه بر ریشه تولید داخلی می زنند

مدیران BMW سوار تیشه بر ریشه تولید داخلی می زنند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده مدیران بلند پایه و مقامات دولتی از خودروهای میلیاردی خارجی موجب نابودی صنعت ایرانی و بر باد رفتن زحمت دستان کارگر ایرانی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تقبیح استفاده مدیران بلندپایه از خودروهای لوکس خارجی گفت: زمانی که رئیس‌جمهور کشورمان سوار خودروی بی ام و می‌شود فاتحه تولید داخلی خوانده می‌شود، اگر مسئولان دولت در تمام جایگاه‌ها خودروی ملی سوار شده و از کالاهای ایرانی استفاده کنند، واردات خودروهای لوکس خارجی را متوقف کنند و در شهرهای بزرگی همچون تهران که برخی خانواده‌ها ۳ تا ۴ خودروی پورشه سوار می‌شوند، این موارد را کنار بگذارند شاهد شکوفایی در اقتصاد کشور می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با تقدیر از عملکرد خوب رئیس مجلس شورای اسلامی در استفاده از خودروی تولید داخلی، اظهار کرد: البته آقای لاریجانی از جمله مدیرانی است که مقید به استفاده از خودروی ایرانی بوده و به آن اعتقاد دارند که همیشه از خودروی داخلی استفاده می کنند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی، گفت: هر یک از ایرانیانی که خود را ملزم به استفاده از کالای ایرانی بداند، موجب عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، افزایش آمار اشتغال جوانان ایرانی و ارتقای سرمایه کشور می شوند.

,

سوارشدن خودروهای خارجی توسط ایرانیان موجب از کار افتادن خانواده کارگر ایرانی می شود

,

قاضی پور، ادامه داد: با خریدن کالاهای ایرانی موجبات افزایش کیفیت و ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان داخلی میشود، بنابراین بایستی در راستای افزایش تولید داخلی، افزایش صادرات کالای ایرانی و نیز پیشگیری از واردات لوازم خارجی تلاش نمود.

,

وی، با تاکید بر اینکه مصرف کالاهای ایرانی و نیز داشتن وحدت و همدلی در کشور راهکار اصلی مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران است، افزود: تحریم‌های غرب علیه ایران تنها ۱۰ درصد در اقتصاد کشور تأثیر داشته و ۹۰ درصد مابقی به سوء مدیریت مسئولان و فرهنگ الگوی مصرف کشور مرتبط است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قدرتمندی ایران در منطقه و در جهان افزود: ایران کشوری قدرتمند و دارای سرمایه‌های عظیم و معادن غنی بسیاری است که هیچ‌گاه تحریم‌های جهانی بر آن اثر ندارد چرا که تحریم‌ها بهانه‌ای بیش نبوده و عامل اصلی رکود اقتصادی در کشور سوء مدیریت مسئولان دولت‌ در دولت‌های نهم، دهم و یازدهم است.

,

وی، با اشاره به چگونگی گذر از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران گفت: با تبعیت از فرامین و دستورهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، اجرای قوانین، تبلیغ و ترویج و نیز مصرف کالاهای ایرانی می‌توان از تحریم‌ها عبور کرده و غرب را ناامید کنیم.

,

قاضی پور، گفت: دلیل اصلی اعمال تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران و ایرانی به خاطر اسلام ناب محمدی و مقابله با ترویج دین محمدی و نیز ایستادگی در برابر صهیونیست‌هاست.

,

وی، با اشاره به راهکارهای مقابله با تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران اذعان کرد: داشتن همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان، مصرف کالاهای تولید داخلی و نیز پیروی از دستورات رهبری از جمله راهکارهای مقابله با تحریم‌ها و شکست غرب است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران جزو کشورهای اول جهان است که پایه قدرتی آن بر اساس مردم است و این مردم هستند که برای سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی رفته و برای خود نماینده، رئیس‌جمهور و حتی به‌واسطه شورای نگهبان رهبر مملکتشان را نیز خودشان انتخاب می‌کنند.

,

وی، ایران را قدرت برتر در منطقه و خاورمیانه عنوان کرد و افزود: ایران قدرت برتر نظامی و علمی در جهان است که با هدایت و رهبری مرجع عالی‌قدر مسلمانان باقدرت تمام در برابر دشمنان خود ایستادگی می‌کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه