اخبار داغ

پیام ستاد مردمی اصولگرایان معتدل کُردستان به استاندار جدید

پیام ستاد مردمی اصولگرایان معتدل کُردستان به استاندار جدید
ستاد مردمی اصولگرایان معتدل کُردستان پیامی خطاب به مرادنیا استاندار جدید کُردستان صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، ستاد مردمی اصولگرایان معتدل کُردستان پیامی خطاب به مرادنیا استاندار جدید کُردستان صادر کرد. در این پیام آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

باسمه تعالی

,


جناب آقای مهندس بهمن مرادنیا استاندار محترم استان کردستان
سلام علیکم

,
,
,


احتراماً ضمن تبریک مجدد بواسطه انتصاب حضرتعالی به عنوان استاندار کردستان مراتب تبریک اعضای ستاد را مبنی بر انتخاب و انتصاب یکی از فرزندان شایسته کردستان اعلام نموده این انتخاب را نشأت گرفته از عقلانیت دولت تدبیر و امید در شناسایی نخبگان و شایستگان ایران سربلند اسلامی می دانیم و از اینکه سکان مدیریت استان  با اعتماد دولت به یکی از مدیران بومی واگذار شده است خرسند و خوشحالیم. 

,
,


به استحضار می رساند ستاد مردمی اصول گرایان معتدل در استان کردستان با رویکردی متفاوت پا به عرصه انتخابات وتبلیغات گذاشت و سعی نمود با پایبندی به عقلانیت و عملگرایی، فارغ از مسایل حزبی و جناحی، مرکزی باشد برای گردهمایی و اجماع شایستگان و نخبگان کردستانی، بدینسان ستاد با رویکردی مطالبه محور ایجاد هژمونی نوین در نظام تدبیر استان  را از اهداف اصلی و از اولویت های خود قرار داد. فلذا با شناخت کافی و وافی از توانمندیهای حضرتعالی که با شعار ایجاد فرصت های جدید برای شایستگان و برخورد با نخبه کشی و رفع موانع توسعه و ایجاد رشد اقتصادی در استان قبول مسئولیت نموده اید و خوب می دانید که در استان عامل توسعه(مدیران) مانع توسعه است انتظار داریم با مطالعه و ریزبینی در انتخاب افراد دقت نموده و در ایجاد نظام شایسته سالار به جد همت بگمارید تا مزیتها و فرصت ها در چرخه معیوب بی تدبیری از بین نروند.

,
,

 

,

نظام شایسته سالار نظامی است که در آن نگرش های خویشاوند سالاری، قبیله گرایی، حزب سالاری، جناح گرایی و ... مطرود است و در آن افراد مناسب در زمان و مکان مناسب منصوب می شوند تا از آنها بهترین استفاده برای اهداف فردی، سازمانی و اجتماعی به عمل آید. اعضای ستاد مردمی ضمن اعلام حمایت از این اعتماد دولت نسبت به حضرتعالی از تمام توان برای موفقیت شما فروگذار نخواهد بود.

,

 

,

لذا با توجه به لزوم ارتباط ستاد مردمی که نقشی بی بدیل در انتخابات سال 96 ایفا نموده اند و متاسفانه توسط جریان تمامیت خواه از برگزاری جشن پیروزی در انتخابات و حتی از حضور در مراسم تودیع و معارفه محروم شدند انتظار می رود  در اسرع وقت تمهیدات دیدار و برگزاری هم اندیشی اعضای ستاد مردمی با حضرتعالی فراهم گردد.

,


خسرو قاضی زاده
رئیس ستاد مردمی اصولگرایان معتدل در استان کردستان

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه