اخبار داغ

با حضور "نزار قطری"؛

اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) در مهدیشهر برگزار می شود

اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) در مهدیشهر برگزار می شود
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) با حضور «نزار قطری» مداح برجسته بین المللی همراه با پخش زنده تلویزیونی در مهدیشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا پارسا دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در گفت و گو با خبرنگار نیزوا، با اشاره به ایام اسارت بزرگ بانوی دمشق و پیام آور کربلا حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: حقیقتا اگر حضرت زینب(س) نبود تا پیام نهضت عاشورا را به مردم برساند، قیام ابا عبدالله الحسین(ع) بی نتیجه می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه باید اقدامات حضرت زینب(س) و رسالتی که بر عهده داشت بیش از پیش برای ما تبیین شود و راه آن حضرت را ادامه دهیم، افزود: به همین منظور اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س)، اول آبان ماه مصادف با سوم ماه صفر همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه اعظم مهدیشهر برگزار می شود.

,

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از حضور "نزار قطری" مداح مشهور بین المللی در اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) مهدیشهر خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم مهدی فاطمی نیا از مداحان هم استانی، نزار قطری را در مداحی همراهی می کند.

,

پارسا، سخنران این اجتماع بزرگ را سردار دهقان مشاور عالی مقام معظم رهبری و وزیر سابق دفاع عنوان کرد و گفت: در این مراسم عموم مردم و مسئولین استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت.

,

وی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده با صدا و سیما، اجتماع بزرگ لبیک یا زینب(س) به صورت زنده از شبکه شما و شبکه استانی سیمای مرکز سمنان پخش خواهد شد.

,

پارسا، بیان کرد: این اجتماع بزرگ و باشکوه با همکاریشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه مهدیشهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مهدیشهر برگزار می شود. 

,

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر، از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روسای هیئت های مذهبی، بسیجیان، عشایر، دانشجویان، فرهیختگان، بازاریان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم دعوت کرد هر چه باشکوه تر در این مراسم شرکت داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه