اخبار داغ

امام جمعه قیدار:

ورزشکار نماد امید و سلامت یک جامعه است

ورزشکار نماد امید و سلامت یک جامعه است
امام جمعه قیدار در دیدار ورزشکاران معلول شهرستان خدابنده در هفته پارالمپیک گفت: یک ورزشکار نماد امید و نشاط و سلامت یک جامعه و برای یک کشور مایه افتخار است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،به مناسبت هفته پارالمپیک جمعی از ورزشکاران معلول شهرستان خدابنده با امام جمعه قیدار دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24,

حجت الاسلام موسوی در این مراسم اظهار کرد :یک ورزشکار نماد امید و نشاط و سلامت یک جامعه و برای یک کشور مایه افتخار است .

,

وی افزود : خداوند هنگامی که یک بنده ای را خیلی دوست دارد او را با سختی آزمایش می کند و کار شما ورزشکار جانباز و معلول بسیار مایه مباهات است.
امام جمعه قیدار ادامه داد: دو نکته مهم را به شما ورزشکاران توصیه میکنم و از شما می خواهم آن را اساس زندگی خود قرار دهید ،اولین نکته توکل برخداست در همه کارها به او توکل کنید و هیچ گاه از در گاه خود مایوس نشوید اگر کسی توکلش ضعیف باشد به جایی نمی رسد و دومین نکته توسل است و یک ورزشکار باید در موفقیت های خود با توسل بر ائمه اطهار قهرمانی خود را زیبنده این کار قرار دهد و منش پهلوانی و قهرمانی پیدا کند.

,
,

, ,

امروز همجنین فرماندار شهرستان خدابنده بهمراه بیگدلی بخشدار مرکزی با ورزشکاران معلول شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

,

میرزایی در این دیدار با تبریک روز جهانی عصای سفید به روشندلان ، همت و تلاش معلولان را برای رسیدن به مدارج بالای تحصیلی ، ورزشی و اشتغال مایه خشنودی دانسته و اظهار داشت : سستی و کاهلی در افراد سالم و بی همت نشانه معلولیت است ، چرا که شکر خدا معلولین جسمی ما توانسته اند با کسب مدال در رشته های ورزشی و موفقیتهای شغلی ، توانمندی خود را نشان دهند .
فرماندار خدابنده  با تقدیر و تشکر از حمایت های مدیر کل بهزیستی استان زنجان و تلاشها و زحمات خانم نصیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان در راستای خدمات رسانی به معلولین ، پیگیری و رفع مشکلات و درخواستهای معلولین را در دستور کار فرمانداری و کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار داد .

,
,

وی افزود: با توجه به حضور بسیار پر رنگ ورزشکاران معلول خدابنده در مسابقات کشوری ، امکانات ورزشکاران جانباز و معلول نظیر سالن های ورزشی ، تجهیزات و استخرهای مناسب سازی شده کم است و نگاه ویژه و برنامه ریزی متولیان استان به ورزش معلولان را می طلبد.

,

, ,



فرماندار خدابنده ادامه داد: تجهیز سالن های ورزشی ، تأمین بخشی از هزینه های روزمره ورزشکاران جانباز و معلول و جذب سرمایه گذار خصوصی برای حمایت از تیم های معلولان و جانبازان استان از ضرورت هایی است که مسئولان باید برای اجرای آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی کارشناسان ، بهره گیری از الگوهای مناسب و پیشرفته جهان به منظور تأمین تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران و مناسب سازی اماکن ورزشی و برگزاری همایش های علمی با هدف تغییر در نگرش ها ، هدایت ، تشویق و جذب جانبازان و معلولان به محیط های اجتماعی به ویژه ورزش را در توسعه قوای جسمی ، روحی ، روانی و امید به زندگی در بین جانبازان و معلولان مؤثر دانست.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه