اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بازرسی از مراکز نظامی در برجام وجود ندارد/ ایران به جایی رسیده که در برابر زورگویی ها پاسخ دندان شکنی خواهد داشت

بازرسی از مراکز نظامی در برجام وجود ندارد/  ایران به جایی رسیده که در برابر زورگویی ها پاسخ دندان شکنی خواهد داشت
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زمانی که امام خمینی(ره) از آمریکا با عنوان شیطان بزرگ یاد کرد به این دلیل بود که ماهیت آن را می دیدند و امروز برجام نشان داد ماهیت شیطانی آمریکا ذره ای تغییر نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آقا محمدی، در گفتگو با طرقبه نیوز؛، اظهار کرد: آمریکایی ها از ابتدا علی رغم پذیرفتن برخی موارد از جانب دولت واقعا تعهدات خودشان را اجرایی نکردند؛ اما این روزها علی رغم اجرایی نشدن کامل برجام شاهد نشان دادن چنگ و دندان نیز از جانب آمریکا هستیم و به تعهدات بین المللی و قرار داد با کشورها پایبند نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز؛,

 

,

وی افزود: ترامپ نیات پنهان استکبار و کارهایی که اعتقاد دارند را برای سایر کشورها نمایان و علنی کرد و با ادبیات زشت، دروغگویی و دموکراسی بزک کرده، تنها منافع فردی سیاست گذاران و سردمداران آمریکا را مورد توجه داده است.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ادامه دادن این روند و جلوگیری از بهره مندی ایران از این توافق با تدبیر و عقلانیت زاویه دارد.

,

 

,

وی افزود: زمانی که امام خمینی(ره) از آمریکا با عنوان شیطان بزرگ یاد کرد به این دلیل بود که ماهیت آن را می دیدند و امروز  برجام نشان داد ماهیت شیطانی آمریکا ذره ای تغییر نکرده است.

,

 

,

بازرسی از مراکز نظامی در برجام وجود ندارد و دارای جایگاه قانونی و بین المللی نیست

,

 

,

آقا محمدی گفت: جمهوری اسلامی کشوری انقلابی است و دشمن در دهه های مختلف سعی داشته کشور ایران را زیر سلطه خودش داشته باشد؛ اما محقق نشده و  هر روز ایران قدرتمندتر شده و دشمن هم در خواسته هایش ناتوان تر شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه بازرسی از مراکز نظامی در برجام وجود ندارد و نمی توانند مستمسکی برای آن داشته باشند و دارای جایگاه قانونی و بین المللی نیست، افزود: موضوع موشکی در مورد دفاع از امنیت ملی کشور است و برای تهاجم به دیگران نیست.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: تجربه دفاع مقدس موجب تجهیز موشکی کشور برای جلوگیری از فکر تجاوز به کشور شد و خواسته ملت و مردم ادامه مستحکم مقابله با استکبار از جانب سپاه پاسداران است.

,

 

,

وی افزود: بازدید از مراکز نظامی وجاهت قانونی ندارد و پیشبرد آن از طریق قانون راه به جایی نمی برد و اصلا هیچ کشورری که برای خودش استقلال در نظر نداشته باشد هم زیر بار چنین موضوعی نخواهد رفت.

,

 

,

این نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: این حرف های نابخردانه علیه کشور با افزایش محبوبیت نهادهای انقلابی در جامعه همراه بوده است و دشمن باید بداند ایران به جایی رسیده که در برابر زورگویی ها مقابله و پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه