اخبار داغ

عملیات گازرسانی به ۳۷ روستای مهاباد آغاز شد

عملیات گازرسانی به ۳۷ روستای مهاباد آغاز شد
بخشدار بخش مرکزی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار مکریان از آغاز بکار پروژه گازرسانی به ۳۷ روستا از دهستان آختاچی غربی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سلیمان پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار مکریان، از آغاز بکار پروژه گازرسانی به ۳۷ روستا از دهستان آختاچی غربی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

پاکزاد در این باره افزود: گازرسانی به این روستاها در قالب سه پروژه تحت عنوان برهان ۱ ،۲ و ۳ با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال تا یکسال دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی با اشاره به این که طرح اولیه این پروژه برای گازرسانی به ۳۱ روستا در نظر گرفته شده بود که با مساعدت مدیرکل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تعداد ۷ روستای دیگر نیز به آن افزوده شد.

,

بخشدار بخش مرکزی مهاباد گفت: با اجرای این پروژه حدود ۱۴۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۸۰۰ نفر جمعیت از نعمت گاز خانگی بهره خواهند برد.

,

وی با اعلام اسامی برخی از روستاهای قرار گرفته در این پروژه افزود: روستاهای زگدراو، برده میش، کپه کند، بصری، قلات، هفتوانه (حەوتەوانان) ساروانان، شیلان آباد، لاچین، قره بلاغ، درمان، حاجیالی کند، قمطره، کلیجه، برهان، سیچان بلاغ، عیسی کند و سهولان که همگی در دهستان آختاچی غربی شهرستان مهاباد قرار گرفته اند مشمول این پروژه می باشند.

,

سلیمان پاکزاد در پایان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح به بیش از ۸۰ درصد از روستاهای شهرستان گازرسانی صورت خواهد گرفت گفت: هم اکنون به حدود ۱۷ روستا شهرستان گازرسانی شده است که با اجرای این طرح این تعداد به ۵۷ روستا افزایش پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه