اخبار داغ

سایه شوم سیاست زدگی بر شورای شهر تویسرکان؛

عزل رییس شورا و پذیرش استعفای دو عضو دیگر تنها با حضور چهار نفر!/رییس شورا: جلسه رسمیتی نداشته است

عزل رییس شورا و پذیرش استعفای دو عضو دیگر تنها با حضور چهار نفر!/رییس شورا: جلسه رسمیتی نداشته است
شنیده شده که مطالبی از صورتجلسه روز 25 مهر ماه ماه جاری شورای شهر تویسرکان در شبکه های اجتماعی در دست انتشار است که در آن پیری رییس شورارا طبق عملی غیرقانونی از ریاست شورا، عزل و استعفای دو عضو دیگر را پذیرفته اند، این در حالی است رییس شورا گفته که جلسه با توجه به اینکه دو سوم اعضای اصلی نبودند، رسمیتی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور، شنیده شده که مطالبی از صورتجلسه روز سه شنبه 25 مهرماه سال جاری شورای شهر تویسرکان در شبکه های اجتماعی در دست انتشار است  که در آن پیری رییس شورارا طبق عملی غیرقانونی از ریاست شورا، عزل و استعفای دو عضو دیگر را پذیرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

مسئله اساسی این است تعداد اعضای شورای شهر تویسرکان هفت نفر است و تنها طبق قانون یادآور می شویم تنها طبق قانون با حضور پنج تن از اعضای شورای شهر جلسه می تواند به رسمیت شناخته می شود و مصوبات صورتجلسه آن قابل اجرا.
این در حالی است که تنها چهار نفر از اعضای شورا در جلسه حضور داشتند، یعنی باقری، حمیدیان، میرزاجانی و شاهرخی و طبق قانون جلسه شورا با چهار نفر رسمیتی ندارد که مصوبه ای در صورتجلسه آن امضاءشود.
سیاست زدگی و آشنا نبودن به قوانین از سوی برخی از اعضای شورا شهر تویسرکان در حالی است که سه عضو دیگر مردم را که از بازی های سیاسی خسته شده اند به وحدت دعوت می کنند.
باید منتظر ماند و دید چرا چند جلسه ای است که دیگر کتاب قانون  که گویا در دستان یکی از اعضای شورای شهر که سابق براین بود، حالا دیگر نیست تا لااقل از روی کتاب قوانین را بازخوانی کنند.
چه شده، آنانی که در روزهای انتخابات تا کمر برای مردم خم می شدند، این روزها قانون را نادیده می گیرند.

,
,
,
,
,

با این حال «علی اشرف پیری» رییس شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، تأکید کرد: از آن جا که تعداد قابل قبولی از اعضا در آن جلسه حضور نداشتند، آن جلسه رسمیتی نداشته است.

,

رودآور در صورت پاسخگویی متولیان امر خود را مؤظف به انتشار آن مطالب می کند و مردم هم همچنان منتظر جوابگو بودن این دسته از مسئولان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه