اخبار داغ

قهرمان ملی کاراته؛

خانواده‌ام تنها پشتیبانم هستند/ علت عدم حضورم در مسابقات بین‌المللی، بالا بودن هزینه‌ها است

خانواده‌ام تنها پشتیبانم هستند/ علت عدم حضورم در مسابقات بین‌المللی، بالا بودن هزینه‌ها است
قهرمان ملی کاراته از عدم حضورش در مسابقات بین‌المللی هند و مالزی خبر داد و گفت: در این نوع رشته‌ها (کاراته) آسیب‌دیدگی زیاد است و حامی وجود ندارد و ورزشکاران همیشه باید با هزینه‌های خودشان در مسابقات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، بهناز قلی‌پور، متولد 1383 است و از سال 1393 زیر نظر مهرانگیز جم نژاد مربی خود به دنیای ورزش و کاراته وارد شده است. وی از همان اوایل به دلیل استعداد بالایی که در این رشته داشته است، مقام‌های خوبی ازجمله مدال طلای استان، نائب قهرمانی کشور (تهران 94) و مدال طلای قهرمانی کشور (مردادماه 96 - مشهد) را بااقتدار کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

این کاراته‌کار چنارانی به‌تازگی توانسته است با کسب مدال طلا در بخش کاتای انفرادی و همچنین مدال نقره در بخش کومیته در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی که شهریورماه در مشهد برگزار شد، خوش بدرخشد. وی سه مدال طلا و سه مدال برنز استانی و همچنین سه مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز کشوری را در کارنامهٔ ورزشی خود دارد.

,

 

,

قلی پور در گفت‌وگو با ندای چناران به مهمترین مشکلات خود اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: در این نوع رشته‌ها آسیب‌دیدگی زیاد است و اسپانسر کم و حتی وجود ندارد، ورزشکاران همیشه با هزینه‌های شخصی در مسابقات شرکت می‌کنند. باید بگویم که تا الآن به خاطر نداشتن اسپانسر و بالا بودن هزینه‌های شرکت در مسابقات، از حضور در مسابقات بین‌المللی هند، مالزی و چند مسابقه دیگر جامانده‌ام و نتوانستم شرکت کنم.

, ندای چناران,

 

,

این کاراته‌کار چنارانی ادامه داد: قصد دارم در مسابقات بین‌المللی کرمانشاه و همچنین مسابقات مالزی که اسفندماه برگزار می‌شود شرکت کنم، مثل همیشه جز خانواده‌ام پشتیبان دیگری ندارم و ان‌شاءالله با کسب مدال و عنوان قهرمانی بتوانم تا حدودی زحماتشان را جبران کنم.

,

 

,

قلی پور در ادامه، عضویت در تیم ملی و کسب عنوان قهرمانی جهان و المپیک را از مهمترین اهداف خود خواند و افزود: ان شاالله با همراهی خانواده و توکل بر خدا به هدف‌هایم خواهم رسید.

,

 

,

وی گفت: خانوادهٔ ورزشکاری داریم، پدرم در کشتی آزاد چند مقام استانی و کشوری کسب کرده است که همراه با برادرانم باعث ایجاد انگیزه در من شده‌اند. یکی از برادرانم هم کاراته‌کار می‌کند و دارای کمربند جهانی از ژاپن و همچنین مدال برنز مسابقات بین‌المللی تهران است که گاهی اوقات در خانه باهم تمرین می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه