اخبار داغ

مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین:

طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائران کربلا اجرا می‌شود

طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائران کربلا اجرا می‌شود
مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به هزینه‌های بالای سفر اربعین و نیاز به تامین بخشی از هزینه‌ها از سوی خیرین، برای اولین بار طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائرین کربلا اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند در گفت‌وگو با صبح قزویناظهار کرد: برای سفر به کربلای معلی در ایام اربعین، زائرین فقط باید هزینه‌های مصوب این سفر را که به صورت رسمی اعلام شده پرداخت کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: زائرین برای سفر به کربلا در ایام اربعین فقط هزینه‌های مصوب این سفر را پرداخت کرده و از پرداخت هرگونه هزینه مازاد خودداری کنند. 

وی افزود: هزینه‌های مصوب شامل تمام هزینه‌های اعزام، بلیط، ویزا، پاسپورت و نرخ مصوبی است که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده است. 

این مسئول ادامه داد: با توجه به هزینه‌های بالای سفر اربعین و نیاز به تامین بخشی از هزینه‌ها از سوی خیرین، برای اولین بار طرح «سهم من از بهشت» ویژه زائرین کربلا اجرا خواهد شد. 

کبودوند عنوان کرد: در این طرح هر زائر کربلا در صورت تمایل و با میل خود مبلغ 25 هزار تومان در کنار هزینه‌های مصوب سفر کربلا، به ستاد مردمی اربعین کرده و در این امر خیر شرکت می‌کند. 

مسئول ستاد عتبات عالیات در پایان تاکید کرد: این مبلغ ربطی به هزینه‌های مصوب سفر اربعین ندارد و الزامی در پرداخت آن برای زائرین وجود ندارد. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه