اخبار داغ

دادستان ویژه روحانیت دادسرای شرق کشور تاکید کرد:

نفوذ در حوزه‌های علمیه از اهداف اصلی دشمن/شبهه زدایی رسالت طلاب علوم دینی است

نفوذ در حوزه‌های علمیه از اهداف اصلی دشمن/شبهه زدایی رسالت طلاب علوم دینی است
دادستان ویژه روحانیت دادسرای شرق کشور، نفوذ در حوزه‌های علمیه را از اهداف اصلی دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن با علم به اینکه حوزه‌های علمیه، انقلاب و نظام را حفظ کرده و در استمرار آن تاثیر گذار بوده‌اند، در صدد نفوذ به درون جامعه روحانیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام رضا زرندی صبح امروز در دیدار با طلاب و روحانیون حوزه های علمیه تربت حیدریه اظهار داشت: دشمن درتلاش است افرادی را برای جامعه روحانیت و طلاب علوم دینی بتراشد و وارد حوزه های علمیه کند تا بتواند علاوه بر اسلام و تشیع به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و اجتماعی کشور آسیب برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی با تاکید بر اینکه نفوذ از اهداف اصلی دشمن در حوزه های علمیه است، افزود: دشمن با علم به اینکه حوزه های علمیه، انقلاب و نظام را حفظ کرده و در استمرار آن تاثیر گذار بوده در صدد نفوذ به درون جامعه روحانیت است.

,

 

,

حجت الاسلام زرندی بیان داشت: دشمنان نظام با علم به اینکه امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری مسئول استمرار این حرکت در درون حوزه های علمیه پرورش و رشد یافته اند در صدد است تا با برنامه ریزی های مختلف به این مراکز علمی و فرهنگی کشور نفوذ کنند.

,

 

,

دادستان ویژه روحانیت دادسرای شرق کشور با بیان اینکه حوزه های علمیه نمی توانند نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور بی تفاوت باشند، گفت: در شرایطی که شبهات فراوانی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جامعه القا می شود، طلاب علوم دینی و حوزویان موظفند تا با ارتقاء سطح کمی و کیفی تحصیلی خود در جامعه، ازاله شبهه کنند.

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی از جوانب مختلف مورد هجمه آمریکا و صهیونیزم بین الملل قرار گرفته و دائم در حال برنامه ریزی برای از بین بردن باورها و اعتقادات مردم است، بنابراین از هر توطئه و ارائه شبهه ای دریغ نکرده و می طلبد تا حوزویان با هوشیاری فراتر از دشمن، از ورود به کج روی ها و انحراف های احتمالی پرهیز کنند.

,

 

,

حجت الاسلام زرندی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید در مباحث اعتقادی و عصر غیبت حضرت حجت(عج) فعالیت های مجاهدانه داشته باشند تا در صورت بروز هر گونه شبهه بتوانند پاسخگوی جامعه باشند.

,

 

,

دادستان ویژه روحانیت در شرق کشور از شهید حججی به عنوان یک فعال فرهنگی تاثیر گذار در کشور یاد کرد و گفت: شهید حججی در عصر حاضر حجت را برای دلسوزان و دغدغه مندان به نظام و انقلاب تمام کرد و نشان داد  اخلاص و خودسازی از مهمترین ارکان تاثیر گذاری در درون جامعه اسلامی است.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ شهرستان تربت حیدریه دارای سه حوزه علمیه برادر و یک حوزه علمیه خواهر است که حدود 500 طلبه در آن از مقطع سطح یک تا چهار تحصیل می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه