اخبار داغ

آیت الله موحدی کرمانی:

سخنان ترامپ آبروی باقیمانده آمریکا را در دنیا برد/ باید عوامل قدرت جمهوری اسلامی را حفظ و تقویت کنیم

سخنان ترامپ آبروی باقیمانده آمریکا را در دنیا برد/ باید عوامل قدرت جمهوری اسلامی را حفظ و تقویت کنیم
امام جمعه موقت تهران گفت: همه دنیا حرف های ترامپ را شنیدند و برای ما جای تعجب نیست بلکه جای خوشحالی دارد که با دست خود آبروی باقیمانده خود و آمریکا را در دنیا می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در گفتگو با آرمان کرمان با اشاره به جمله ای از دعاها مبنی بر اینکه خدارا شکر می کنیم که خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، گفت: جای شکر است که عنصر نادان و احمقی مانند ترامپ رئیس جمهور آمریکا شده و نه تنها آبروی خود بلکه آمریکا را می برد و این آرزوی ماست که آبروی آمریکا در دنیا برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اظهارات ترامپ به طور مکرر مطرح شده است و همه مردم می دانند سخنانش ابلهانه است؛ او هیچ اطلاعی از قوانین جهان و سیاست های دنیا ندارد و در یک کلمه فردی مغرور و از خود راضی است که در رأس دولت آمریکا قرار گرفته و گمان می کند می تواند هرغلطی بکند.

,

وی ابراز کرد: خوشبختانه اروپائیانی که همراه با آمریکا و ترامپ بودند نیز حرف های مزخرفش را محکوم کردند؛ آمریکا دشمن ماست و سیاست آنها دشمنی با ایران است و تلاش می کند تا می تواند در سخنانش علیه ایران دروغ و تهمت داشته باشد.

,

آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: همه دنیا حرف های ترامپ را شنیدند و برای ما جای تعجب نیست بلکه جای خوشحالی دارد که با دست خود آبروی باقیمانده خود و آمریکا را در دنیا می برد.

,

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی قوی و مقتدر است و حرف های ترامپ به دلیل ناراحتی وی از اقتدار کشور ماست که اجازه نمی دهیم به اهداف شوم خود برسد؛ ما قدرتی هستیم که در مقابل آمریکا ایستاده و با سخنان خود در دهان آن می زنیم.

,

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه باید قدرت خود را حفظ و روزافزون کنیم، تصریح کرد: باید هرچه که ذره ای در ما ضعف ایجاد می کند از بین ببریم و به هر عاملی که قدرت ما را زیاد می کند، توجه داشته باشیم.

,

وی یادآور شد: یکی از این عوامل ارزنده، سپاه پاسداران است که عناصر آن از قبل انقلاب شناخته شدند و امروز قدرتی انقلابی، قوی و متدین است که در هر مقطعی وارد میدان شده و از کشور و انقلاب دفاع کرده است.

,

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: از همه مهم تر روحیه ولایی سپاه است که پاسداران به تمام معنا مطیع رهبری و ولایت فقیه هستند؛ البته ماعوامل قدرت فراوانی داریم که باید آنها را حفظ و تقویت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه