اخبار داغ

امام جمعه تبریز در اختتامیه هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای علمای بلاد؛

امیدواریم برکات اجلاسیه علمای بلاد در تحقق اهداف نظر موثر واقع شود/ حوزه علمیه تبریز بزرگان زیادی را تحویل جامعه داده است

امیدواریم برکات اجلاسیه علمای بلاد در تحقق اهداف نظر موثر واقع شود/ حوزه علمیه تبریز بزرگان زیادی را تحویل جامعه داده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاسیه علمای بلاد در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار باشد و گوشه‌‌ای از اهداف نظام محقق گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در اختتامیه هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای علمای بلاد که به میزبانی تبریز برگزار می‌‌شد، با بیان اینکه افتخار داریم که به نمایندگی از استان‌‌های آذربایجان‌‌غربی و اردبیل میزبان هشتمین اجلاس هستیم، ابراز داشت: هرچند هماهنگی اولیه توسط آیت الله حسینی بوشهری با آیت الله شبستری در ماه‌‌های گذشته صورت گرفته بود اما اجرای آن زمانی شد که از فیض حضور ایشان در آذربایجان‌‌شرقی محروم بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی یادآور شد: حوزه علمیه تبریز مهد پرورش علمایی مانند کوه کمری، علامه جعفری، ملکی تبریزی، شهید آیت الله مدنی و مجتهدی‌‌هاست.

,

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه آیت الله شید محمد اسماعیل غروی که در مرور زمان نام و یاد او به فراموشی سپرده شده است، در حوزه علمیه تبریز علم آموخته است، خاطرنشان کرد: ایشان یکی از مفاخر آذربایجان بودند که آیت الله سبحانی به دنبال کتاب نفیسش، تبصره علامه رفتند، توسط حوزه علمیه تبریز چهار نسخه از این کتاب گرد هم آمد و اکنون در حوزه علمیه قم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای چاپ آماده است.

,

وی در پایان تاکید داشت: امیدواریم برگزاری این اجلاسیه برکات عظیمی داشته باشد و در تحقق اهداف نظام مقام معظم رهبری قدم‌‌هایی را برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه