اخبار داغ

به همت بسیج جامعه پزشکی انجام می شود؛

برگزاری گردهمایی خانوادگی جامعه پزشکی خراسان رضوی در نیشابور

برگزاری گردهمایی خانوادگی جامعه پزشکی خراسان رضوی در نیشابور
معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه با حضور 200 نفر از خانواده های اعضای بسیج جامعه پزشکی و کادر درمانی بیمارستان های مشهد در اردوگاه باغرود نیشابور شهرستان نیشابور برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد علما، معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار نبض شهر، اظهار کرد: امروز اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه با حضور 200 نفر از خانواده های اعضای بسیج جامعه پزشکی و کادر درمانی بیمارستان های مشهد در اردوگاه باغرود نیشابور شهرستان نیشابور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

وی در خصوص اهداف برگزاری این اردو گفت: اعضای جامعه پزشکی به دلیل مشغله، شیفت های طولانی کاری و استرس بالای کاری دچار برخی مشکلات خانوادگی می شوند که تلاش کرده ایم با برگزاری این اردو در فضای غیر اداری، الفت و صمیمیت در میان خانواده جامعه پزشکی بیشتر شود.

,

علما تصریح کرد: فضاهای کاری صمیمیت کمتری نسبت به فضا های تفریحی و خانوادگی دارد لذا تجربه ثابت کرده است که فضاهای اردویی خانوادگی باعث تقویت دوچندان صمیمت ها در میان خانواده ها می شود.

,

معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده در این اردوی یک روزه، خاطرنشان کرد: در این اردو برنامه هایی همچون رصد ستارگان، برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای خانواده، استفاده از فضای دریاچه مصنوعی اردوگاه، برگزاری مراسم مذهبی زیارت عاشورا و آیین همسرداری برای بانوان در نظر گرفته شده است.

,

وی ابراز کرد: تا پایان سال جاری درنظر داریم چند اردوی خانوادگی دیگر برای بالا بردن سطح الفت و صمیمیت بین اعضای بسیج جامعه پزشکی برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه