اخبار داغ

شهردار بنک:

شهرداری بنک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد

شهرداری بنک  یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی دارد
شهردار جدید بنک در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان گفت: باید به مردم آموزش داد تا مطالبه گر باشند و حق خود را مطالبه کند. مردم به عنوان ارباب ما هستند و ما خدمات گذار مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، شهردار جدید بنک در نشست با خبرنگاران شهرستان کنگان گفت: باید به مردم آموزش داد تا مطالبه گر باشند و حق خود را مطالبه کند. مردم به عنوان ارباب ما هستند و ما خدمات گذار مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی ادامه داد: شیوه مدیرت من بر پایه شفا سازی و انتقاد پذیری است و اینقدر جسارات دارم گه بگویم اشتباه کردم. و معذرت خواهی کنم.

,

ریحانی نیا اعتبار سال ۹۶ شهر بنک را در دو بخش عنوان کرد و ابراز داشت: از اعتبارات شهر بنک می توان به پنج میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی استان ا اشاره کرد که ۲ و نیم میلیارد از آن بدهی های شهرداری بابت پروژه های عمرانی قبل است که در دوره چهارم شورا انجام شده و صرف آنها خواهد شد.همچنین بخش دیگری از اعتبارات، بودجه داخلی شهرداری است که در سال ۹۶ این مبلغ به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می رسد.

,

وی گفت: بدهی شهرداری از منابع داخلی رقمی نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هست.

,

شهردار بنک در ادامه گفت: نبود درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری بنک است.

,

ریحانی نیا ابراز داشت: پروژه اتصال شهر بنک به ساحل یکی از بهترین نمونه های پروژه ادوار گذشته است چون با توجه به ساحل بسیار گسترده، زیبا، بکر و مناسبی که در اختیار داریم می توانیم از ظرفیت های دریا به نحو مطلوبی بهره بگیریم.

,

وی در مورد برنامه آینده خود بیان کرد: مهترین برنامه بهسازی ۱۳ پارک محله، احیاء پارک کوهستان و چمن منصوعی بانوان که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

وی در پایان گفت: شهرداری یکی از نهادهای مهم شهری است که روزانه مردم بیش از همه، مستقیم با این نهاد خدمات رسان در ارتباط هستند و می توان گفت شهرداری پیگیر رفع مشکلات و خواسته های شهری و شهروندان است و بدلیل اینکه در شهر بنک خیلی از ادارت شعبه ندارند رجوع مردم بیشتر سمت شهرداری است.

,

, , , ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه