اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان خاش خبر داد؛

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان مسلح در خاش

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان مسلح در خاش
فرمانده انتظامی خاش از دستگیری آدم‌ربایان مسلح و رهایی گروگان در عملیات منسجم پلیس این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ احمد ثمره حسینی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده‌شدن مردی میانسال، تیمی مجرب از مأموران انتظامی شهرستان برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل شد و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما,

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه  آدم‌ربایان پس از ربایش این فرد در تماس با خانواده وی خواستار دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی گروگان شدند، ادامه داد: مأموران انتظامی خاش با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به‌کارگیری تمام امکانات موفق شدند متهمان و مخفیگاه عاملان این آدم‌ربایی را شناسایی کنند.

,

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی مأموران انتظامی این شهرستان و یگان‌های تخصصی و تکاوران پلیس خاش با یک عملیات منسجم 2 آدم‌ربا را در مخفیگاهشان دستگیر و فرد ربوده‌شده را صحیح و سالم آزاد کردند.

,

حسینی با اشاره به اینکه از مخفیگاه آدم‌ربایان یک قبضه اسلحه کشف شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه