اخبار داغ

استاندار زنجان:

فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین مسئولان است/ ۶ نفر از جوانان موفق استان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زنجان می‌شوند

فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین مسئولان است/ ۶ نفر از جوانان موفق استان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زنجان می‌شوند
استاندار زنجان گفت: فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; اسدالله‌ درویش‌امیری چهارشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه برای موفقیت کشور باید گام‌های اساسی در حوزه ورزش همگانی، تربیت بدنی و حوزه جوانان برداریم، اظهار کرد: باید نقش جوانان در این ستاد پررنگ باشد و خود آنها نیز در این جلسات حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ذائقه جوانان با ما فرق دارد، ابراز کرد: ما در این جلسات برای جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم و به طور یقین آنها نیز باید مشارکت داشته باشند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد امورات اداره کل ورزش و جوانان مربوط به جوانان است، افزود: این اداره کل باید جوانان را دور هم جمع کرده و از خواسته‌هایشان آگاه شود.

,

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین رسالت ایجاد امید در بین جوانان است، خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط بین جوانان و جلوگیری از ناامید شدن آنها باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

,

درویش‌امیری بیان کرد: جوانان در صورتی به آینده امیدوار می‌شوند که بدانند آینده آنها تامین می‌شود که این موارد از جمله رسالتهای اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان است.

,

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین ما است، خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ مهارت‌آموزی و توسعه مراکز مهارت‌آموزی نیز از رسالتهای اصلی است.

,

استاندار زنجان تصریح کرد: هر جوانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود باید یک مهارتی داشته باشد چرا که ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان فاقد مهارت سخت است و یکی از نقص‌هایی که در خطوط تولید کشور دیده می‌شود همین نداشتن مهارت کافی فارغ‌التحصیلان است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع سلامت جوانان اظهار کرد: جوانان باید از برنامه‌ریزی‌های حوزه سلامت که برای آنها تدوین شده آشنا شوند.

,

درویش‌امیری با تاکید بر اصلاح سبک زندگی گفت: بیشتر جوانان زندگی را بر اساس روال سنتی که در زندگی ما وجود داشت، پایه‌گذاری کردند اما باید گفت که سبک زندگی سالم امروز پیچیده‌تر از گذشته است.

,

گفتنی است که در این جلسه مصوب شد که مراکز علمی همکاری‌های خود را با جوانان افزایش داده و خدمات رایگان به آنها ارائه دهند، همچنین مصوب شد تا خانه‌های جوانان با همکاری فرمانداران و بخشداران در روستاها ایجاد شود.

,

به پیشنهاد استاندار زنجان مصوب شد تا در جلسات بعدی جوانان سه نفر از دختران جوان موفق و سه نفر از پسران جوان موفق عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه