اخبار داغ

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

جایگاه ۲۵ ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ تولیدکنندگان داخلی برای تولید تجهیرات استاندارد رشته تنیس روی میز ورود نکردند

جایگاه ۲۵ ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ تولیدکنندگان داخلی برای تولید تجهیرات استاندارد رشته تنیس روی میز ورود نکردند
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز در جایگاه ۲۵ قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهراد علی‌قارداشی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان زنجان اظهار داشت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان‌ها از طریق کانال تلگرامی فدراسیون با بیش از 4 هزا عضو پوشش داده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ابراز کرد: بنابر تصمیات جدید اگر مسابقات در شهرستان‌هایی غیر از مرکز استان برگزار شود این شهرستان از سهمیه اضافه برای شرکت یک تیم در مسابقات بهره‌مند می‌شود.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه استان زنجان در آمار بیمه‌شدگان ورزش تنیس رتبه 28 کشور را داشت ابراز کرد: در سال 94 حدود 311 نفر بیمه شده این رشته بودند که در سال 95 به 279 نفر رسیده است و با توجه به موقعیت جغرافیایی زنجان و ظرفیت‎های آن باید این رقم افزایش یابد.

,

وی خاطرنشان کرد: رشته تنیس امروزه در کشور جزو رشته‌های گران محسوب می‌شود و به دلیل اینکه تجهیزات این رشته خارجی است برخی از خانواده‌ها امکان هزینه برای آن را ندارند و تولیدکنندگان داخلی نیز نتوانستند با استانداردهای آن محصولات را تولید کنند.

,

علی‌قارداشی بیان کرد: تنها فدراسیونی هستیم که 50 درصد بودجه برای هیئت‌های استانی در نظر گرفتیم و 25 درصد آن متعلق به هیئت‌های شهرستانی است و باید هیئت‌ها سیستم‌های مالی خود را شفاف کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: رئیس سابق فدراسیون تنیس بسیاری از امکانات مادی و معنوی آکادمی ورزش را از دست داد و ساختمان چهار طبقه را تقدیم هیئت تکواندو کرد.

,

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اینکه رنکینگ جهانی ورزش تنیس در رده بزرگسالان در جایگاه 25 است بیان کرد: این در حالی است که بزرگسالان در جایگاه هشتم آسیا قرار دارند.

,

وی با اشاره به اینکه جوانان این رشته نیز با 30 پله رشد از جایگاه 51 به 21 رسیدند بیان کرد: بانوان نیز از رتبه 53 به رتبه 33 صعود کردند.

,

علی‌قارداشی با اشاره به اینکه فدراسیون را با 30 نفر تحویل گرفتیم و اکنون به 18 نفر رساندیم عنوان کرد: فدراسیون وظایفی در رابطه با هزینه برای تیم‌های ملی برعهده دارد و قول می‌دهیم بودجه این فدراسیون هدر نرود.

,

وی ابراز کرد: ساختمان قبلی فدراسیون به خوابگاه تبدلی شده که ظرفیت بیش از 30 نفر را دارد و در هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان وزرات ورزش به طور رسمی افتتاح می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه