اخبار داغ

رئیس استاندارد کنگان:

ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه ضروری است

ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه ضروری است
وی به پویش کالای استاندارد ایرانی اشاره و بیان کرد: پویش کالای استاندارد ایرانی می خرم در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، مصطفی رامشی گفت: ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه ضروری است و باید فرهنگ استفاده از کالاهای دارای علامت استاندارد در کشور نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی به پویش کالای استاندارد ایرانی اشاره و بیان کرد: پویش کالای استاندارد ایرانی می خرم در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) است.

,

رامشی در بخش دیگر با ارائه گزارشی از فعالیت یکسال گذشته اداره استاندارد شهرستان کنگان اظهار داشت: در حوزه صادرات و واردات در یکسال گذشته در شهرستان های جنوبی استان بوشهر بیش از 2700 اظهارنامه صدور

,

گواهی انطباق کالا با استاندارد صادر که 75 درصد آن ملوانی و مابقی تجاری بود.

,

وی ادامه داد: از مهرماه سال گذشته تاکنون 650 نمونه کالا ارسالی از گمرک مورد آزمون قرار گرفت که 500 نمونه کالا به آزمایشگاه همکار ارسال و 126 مورد بازرسی از کالاهای صادراتی و وارداتی صورت گرفته است.

,

رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان کارمزد خدمات صورت گرفته را افزون بر یک میلیارد ریال عنوان کرد.

,

رامشی بیان کرد: در یکسال گذشته 26 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، تشویقی، پروانه معیار مصرف انرژی، 2 فقره تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد و یک فقره ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد.

,

وی مهرو موم سه شهر بازی، سه جایگاه سوخت سی ان جی به علت نداشتن استانداردهای لازم و تصویب سه استاندرد را از دیگر فعالیت های این اداره در یکسال گذشته عنوان کرد.

,

رامشی در زمینه آموزش اظهار داشت: 356 نفرساعت دوره آموزشی در سال 96 برای کارکنان این اداره برگزار شد.

,

وی در خصوص بازرسی نشان استاندارد روی فلزات گرانبها گفت: فلزات گرانبها از جمله طلا باید نشان استاندارد و کد شناسایی داشته باشد.

, وی در خصوص بازرسی نشان استاندارد روی فلزات گرانبها گفت: فلزات گرانبها از جمله طلا باید نشان استاندارد و کد شناسایی داشته باشد.,

رامشی  به سامانه پیامکی اداره استاندارد اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند ده رقم زیر نشان استاندارد را به سامانه  پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷  ارسال کنند و از معتبر بودن کالا آگاه شوند.

, رامشی  به سامانه پیامکی اداره استاندارد اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند ده رقم زیر نشان استاندارد را به سامانه  پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷  ارسال کنند و از معتبر بودن کالا آگاه شوند.,

 

,   , , , , , , , ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه