اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌‌شرقی:

سریع‌‌ترین روش مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی دین است

سریع‌‌ترین روش مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی دین است
خدابخش با اشاره به راهکارهای غربی‌‌ها برای حل مشکلات، بهترین روش را آموزه‌‌های اسلامی و قرآنی خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی دو موضوعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، ابراز داشت: هرچند در علوم غربی جامعه شناسی راه حل‌‌هایی را برای این مساله نشان می‌دهد اما گوهر گران‌بهایی به نام دین داریم، ما دین را در منبر شما یاد گرفتیم و امروز سریعترین روش مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی همین دین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌‌ای در خصوص آسیب‌‌های اجتماعی راه حل‌‌هایی را گفتند و بنده دو محور گفتم که امروز موضوع این اجلاسیه همان دو محور است.

,

استاندار آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه رسالت حوزه و روحانیت مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است، متذکر شد: آیا می‌توان بدون اجرای آیات الهی آرامش را در وجود انسان به وجود بیاوریم؟ چنانچه به آن آرامش نرسیم حتی اگر اقتصاد مقاومتی را کامل اجرا و پیاده کنیم بدون توجه به ذکر با یاد خدا قلب موفقیتی کسب نکرده‌‌ایم.

,

وی در پایان تاکید داشت: در کشوری که به نام دین انقلاب شده و توسط ولی فقیه رهبری می‌شود پرداخت به دین و قرآن و سیره معصومین تنها راه مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است و امیدواریم تمام مهمانان در این استان تاریخ ساز و قهرمان پرور که حضور دارند با خاطره خوش شهر را ترک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه