اخبار داغ

آشنایی با جوان ملی پوش کمیجانی

ورزشکاری که با یک سال تمرین قهرمان کشوری شد/نبود امکانات؛ بزرگترین مانع پرورش استعداد جوانان+عکس

ورزشکاری که با یک سال تمرین قهرمان کشوری شد/نبود امکانات؛ بزرگترین مانع پرورش استعداد جوانان+عکس
حسین رسولی، قهرمان ملی پوش رشته پرتاب دیسک کشورمان است که با پشتکار و تلاش و در خلا امکانات ورزشی مناسب در کمیجان، افتخار آفرین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌‏های همگانی برگزار می‌‏شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

به همین مناسبت به سراغ یکی از ملی پوشان کشورمان رفتیم که اهل شهرستان کمیجان در استان مرکزی است.

,

حسین رسولی ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان تاکنون عناوین قهرمانی به دست آورده است؛ کسب مقام قهرمانی در مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی لیگ امید کشور، قهرمانی در مسابقات بسیج کشوری، قهرمانی مسابقات دانش آموزان کشوری و نیز نائب قهرمانی در آغاز فصل دو و میدانی کشور.

,

 

,

,

, , , ,

حسین متولد سال 77 است و از 12 سالگی ورزش را شروع کرده و از سال گذشته رشته پرتاپ دیسک را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

,

از آنجایی که او هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور داشته و شرایط مصاحبه ندارد به سراغ پدر وی در شهرستان کمیجان رفتیم.

,

حسین از بچگی به ورزش علاقه مند شد/با هزینه شخصی برای پسرم مربی گرفتم

, حسین از بچگی به ورزش علاقه مند شد/با هزینه شخصی برای پسرم مربی گرفتم, حسین از بچگی به ورزش علاقه مند شد/با هزینه شخصی برای پسرم مربی گرفتم,

ابوالفضل رسولی، پدر حسین رسولی و رئیس هیئت دو و میدانی کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: از دوران جوانی اهل ورزش کوهنوردی بودم همین امر سبب شد تا فرزندم هم به ورزش علاقه مند شود. حسین از 12 سالگی ورزش را شروع کرد و یک سالی هست که رشته پرتاپ دیسک را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: با هزینه شخصی مربی حرفه ای با پسرم یک سال کار کرد که نتیجه آن قهرمانی حسین در مسابقات کشوری بود. قهرمانی حسین و موفقیتش در این رشته سبب شد تا نوجوانان شهرستان هم به این رشته علاقه مند شوند، که نمونه آن مهدی رسولی است که با تشویق هیئت و با تمرینات مربی حرفه ای توانست در رده نونهالان رتبه منطقه ای کسب کند.

,

 

,

,

, , , ,

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان کمیجان از نبود امکانات مناسب در شهرستان گلایه کرد و افزود: متاسفانه ابتدای کار در شهرستان امکانات مناسبی برای تمرین وجود نداشت و تمامی وسایل مورد نیاز این رشته را با هزینه شخصی فراهم کردم و اکنون در اختیار هیئت دو و میدانی شهرستان قرار دادم.

,

رسولی تصریح کرد: هم اکنون حسین در کمپ تیم ملی زیر نظر مربیان این رشته در حال آماده شدن برای مسابقات آسیایی جاکارتا است تا قدرتمندانه وارد رقابت های بین المللی شود.

,

نبود امکانات ورزشی؛ بزرگترین مانع برای کشف استعداد جوانان

, نبود امکانات ورزشی؛ بزرگترین مانع برای کشف استعداد جوانان, نبود امکانات ورزشی؛ بزرگترین مانع برای کشف استعداد جوانان,

وی اظهار کرد: شهرستان کمیجان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برای پیشرفت و توسعه در حوزه ورزشی و پرورش ورزشکاران قهرمان دارد. متاسفانه به دلیل نبود امکانات ورزشی مناسب و عدم حمایت های مالی هنوز نتوانسته ایم قهرمان پروری را به صورت جدی در شهرستان دنبال کنیم.

,

رئیس هیئت دو و میدانی شهرستان کمیجان در خصوص رشته دو و میدانی ادامه داد: در رشته دو و میدانی در حال استعدادیابی از نوجوانان و جوانان شهرستان هستیم تا با آمدن مربی حرفه ای تمرینات را شروع کنیم. اگر از ورزش شهرستان کمیجان حمایت شود مشکلات ورزشی به حداقل می رسد و ورزشکاران بدون دغدغه و با آرامش بیشتری به ورزش روی می آورند.

,

رسولی خاطرنشان کرد: با پیگیری های فراوانی که داشته ایم، توانستیم حمایت هایی را از مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت دو و میدانی استان در حوزه ورزشی کمیجان به دست آوریم.

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه