اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

بهره مندی 24 هزار خانوار زنجانی از خدمات کمیته امداد/ اشتغال مددجویان درگرو همکاری مناسب بانک ها است

بهره مندی 24 هزار خانوار زنجانی از خدمات کمیته امداد/ اشتغال مددجویان درگرو همکاری مناسب بانک ها است
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 24 هزار خانوار با جمعیت 41هزار و 600نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد در سطح استان زنجان بهره‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، بابیان اینکه با افزایش آسیب‌های اجتماعی فقر نیز در جامعه گسترش می‌یابد ، اظهار کرد:حاشیه‌نشینی ، اعتیاد ، طلاق موجب  شده سرریز آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن متوجه نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه 24 هزار خانوار با جمعیت 41هزار و 600نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد در سطح استان زنجان بهره‌مند هستند ، ابراز کرد:تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ، فکری و فرهنگی و زمینه‌سازی برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بسترهای لازم برای خوداتکایی و توانمندی گروه‌های مختلف مددجویی را فراهم کنیم.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد 2 هزار و 248 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته بااعتباری بالغ‌بر 23میلیارد و 500میلیون تومان ، ادامه داد : امسال نیز به‌منظور ایجاد فضای کسب‌وکار و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 35 میلیارد و 600میلیون تومان اعتبار از محل منابع بانکی اختصاص‌یافته است.

,

صفری بابیان اینکه از مجموع اعتبارات تخصیص‌یافته در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال 30میلیارد تومان به بانک‌های استان ابلاغ‌شده است ، عنوان داشت: بر اساس الزامات موجود در این بخش برنامه‌ریزی‌شده است15 میلیارد  و 600میلیون تومان از مجموع اعتبارات مصوب برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال جاری از طریق بانک ملی تأمین شود.

,

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال نیازمندان به‌درستی عمل کرده‌اند ، افزود : رویکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باید با نگاه حمایتگرانه و مددکارانه به امر اشتغال نیازمندان همراه باشد.

,

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بیان اینکه هموارشدن مسیر اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان درگرو همکاری مناسب بانک‌ها در این بخش است ،ادامه داد: امیدواریم با همکاری مناسب بانک‌ها در سطح استان زنجان برنامه هدف‌گذاری شده در حوزه اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال جاری محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه