اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

به هیچ کس باج نخواهم داد

به هیچ کس باج نخواهم داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با ابراز تاسف از فضاسازی های صورت گرفته در خصوص اعتبار مدال قهرمانان ورزشی استان گفت: اینگونه فضاسازی ها، کار عده ای معدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص حرف و حدیث های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی پیرامون اعتبار برخی مدال های کسب شده توسط قهرمانان ورزشی استان گفت: متاسفانه افراد بسیار معدودی در فضای مجازی با اهدافی خاص این شبهات را مطرح می کنند و موجب دلخوری ورزشکاران و قهرمانان استان می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اینگونه فضاسازی ها، کار عده ای معدود است

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه اینگونه فضاسازی ها به ضرر ورزش استان خواهد بود اظهار کرد: از رسانه ها و خبرنگاران استان می خواهم نسبت به موضوعات بی اساسی که توسط عده ای قلیل در شبکه های اجتماعی مطرح می شود واکنش نشان دهند.

,

فتاحی با رد برخی اظهار نظرها در خصوص مخدوش بودن اعتبار مدال های ورزشکاران استان گفت: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد مسابقات جهانی یک رشته ورزشی با حضور دو کشور برگزار شده باشد و اینگونه اظهارات فقط به زیر سوال بردن افتخارات فرزندان و جوانان این استان منجر می شود.

,

وی با اشاره به حضور ده ها ورزشکار مرد و زن استان در چندین مسابقه بین المللی و جهانی تصریح کرد: به عنوان نمونه یکی از ورزشکاران خانم استان سمنان موفق شد در مسابقات قهرمانی جهان در رشته وودبال مدال طلا کسب کند و قهرمان جهان شود اما متاسفانه برخی از همان روز موفقیت این ورزشکار که حتی گزارش آن از شبکه خبر نیز پخش شد تلاش کردند اعتبار این مدال را زیر سوال ببرند.

,

این بی اخلاقی ها، فشار زیادی به ورزشکاران استان وارد می کند

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: این افراد حتی بارها پیش استاندار محترم رفتند و تلاش کردند مدال ورزشکاران استان را زیر سوال ببرند در حالیکه تمام احکام بین المللی و مدال های کسب شده این ورزشکاران درست و دقیق بوده است.

,

فتاحی با ابراز تاسف از اینگونه اقدامات گفت: این بی اخلاقی ها، فشار روانی بسیار زیادی به ورزشکاران استان سمنان وارد می کند و تیشه به ریشه ورزش استان می زند لذا لازم است رسانه ها با دقت به اینگونه مسائل ورود کنند و افکار عمومی را از موضوعات مطلع نمایند.

,

وی با بیان اینکه این فضاسازی ها هیچ تاثیری بر روی مدیریت ورزش استان نخواهد داشت گفت: من بارها اعلام کرده ام به هیچ کس باج نخواهم داد و اگر لازم باشد پرونده این یکی دو نفر را به همراه درخواست های غیرمنطقی آنان به شما نشان خواهم داد و آن روز این افراد باید از این شهر بروند.

,

موزه اسب سمنان، مجموعه ای ماندگار خواهد شد

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین در خصوص حواشی ایجاد شده برای احداث موزه اسب در مجموعه ورزشی چمران نیز گفت: در این مورد نیز فضاسازی صورت گرفت و گفتند مردم منطقه طومار نوشته اند که پس از بررسی ها مشخص شد این موضوع نیز درست نیست.

,

فتاحی خاطرنشان کرد: بنا داریم در مجموعه ورزشی چمران یک موزه اسب بسیار زیبا و مجهز احداث کنیم که مردم سمنان در روز افتتاح آن خواهند دید چه مجموعه ماندگاری در سمنان ایجاد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه