اخبار داغ

تبلیغات بی‌شمار کالاهای خارجی تلاش برای افزایش بیکاری!

تبلیغات بی‌شمار کالاهای خارجی تلاش برای افزایش بیکاری!
در حالی که تلاش برای تشویق مردم به خرید کالای ایرانی در حال انجام است و خرید کالاهای ایرانی برای اشتغال و تولید داخلی تاکید می شود اما تبلیغات شهری بدون توجه در میدان شهدای بروجرد اقدام به نصب بنر با تبلیغ کالاهای خارجی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  به رغم همه تاکیدات برای خرید کالای ایرانی اما متاسفانه بازهم شاهدیم برخی از مسئولین با بی توجهی از کنار این موضوع مهم می گذرند و به جای تبلیغ کالاهای ایرانی، به نصب بنرهای کالاها و اجناس خارجی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

همه می دانیم استفاده از کالاهای ایرانی می تواند سبب رونق کارخانه ها شود و کارگران زیادی با تولید این واحدها مشغول به کار شوند یعنی استفاده از کالاهای داخلی رونق تولید و اشتغال را تضمین می کند اما تبلیغات پی در پی کالاهای خارجی رونق را در کارخانه ها تعطیل و کارگران را بیکار می کند.

,

 

,

چگونه می توان انتظار داشت وقتی مدام تبلیغات کالاهای خارجی صورت می گیرد مردم بتوانند کالاهای داخلی بخرند؟

,

تبلیغ

, تبلیغ,

 

,

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بارها و بارها بر حمایت از تولید داخلی تاکید دارند و این نشان دهنده این است که باید تبلیغات کالاهای ایرانی و خرید آنها مورد توجه قرار بگیرد اما به راحتی می بینیم برخی تبلیغات گسترده کالاهای خارجی و انواع برندها را بر بیلبوردهای شهری نصب می کنند و شاید فقط هزینه تبلیغات برای آنها مهم باشد.

,

 

,

این روزها با گذر از خیابان های اصلی بروجرد شاهدیم که بنرهای تبلیغاتی برای خرید کالاهای ایرانی نصب شده که بیشتر این تبلیغات در راستای لوازم خانگی است اما متاسفانه چند روز پیش تبلیغات اجناس خارجی نیز در کنار این بنرها نصب شد.

,

 

,

با نگاهی اجمالی به تبلیغات شهری بروجرد به خوبی می توان دید که توجهی در هنگام نصب بنرها صورت نمی گیرد که به راحتی کالاها و اجناس خارجی با برند "بوش" آن هم در میدان شهدای بروجرد که پرترددترین مسیر اصلی شهر است تبلیغ می شود و در واقع مردم را برای خرید کالاهای خارجی تشویق می کنند.

,

 

,

همه این موارد در حالیست که خرید لوازمی که مشابه داخلی دارند می تواند ضربه بزرگی به تولید داخلی باشد، عدم خرید کالاهای ایرانی علاوه بر افزایش بیکاری سبب ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور می شود و در واقع با این اقدامات تنها رونق و اشتغال برای افراد خارجی فراهم می شود.

,

 

,

برای تحقق اقتصاد مقاومتی شعار دادن نمی تواند مشکلی را حل کند و یکی از راه های اقتصاد مقاومتی استفاده از کالاهای ایرانی است اما متاسفانه در این میان برخی از مسئولین چشمان خود را بسته و برای تبلیغ کالاهای خارجی آستین همت بالا زده اند.

,

 

,

اما در اینجا سوالی از مسئولین بروجرد داریم، با گذر از میدان شهدا تا کنون هیچ مسئولی تابلوهای تبلیغاتی خارجی را ندیده که در این میان تذکری به متولیان این تبلیغات شهری دهد تا نسبت به جمع آوری این بنرها اقدام کنند؟

,

 

,

"عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد گفت: تبلیغ برای رونق بازار کالاهای خارجی به منزله تلاش برای توسعه و گسترش بیکاری جوانان این کشور و کمک به اشتغال بیگانگان است.

,

 

,

تبلیغ

, تبلیغ,

وی اضافه کرد: با خرید هر کالای ایرانی می توان برای جوانان این کشور شغلی ایجاد کرد و با خرید کالاهای خارجی شغلی از جوانان این کشور گرفته می شود.

,

 

,

گودرزی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این راستا فرمودند ستون فقرات اقتصاد مقاومتی خرید کالاهای ایرانی است که این اقدام سبب تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه