اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد؛

وجود بیش از ۶ هزار جوینده کار در سطح استان/ سمنان صدر نشین جویندگان کار

وجود بیش از ۶ هزار جوینده کار در سطح استان/ سمنان صدر نشین جویندگان کار
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه 6 هزار و 351 نفر در استان سمنان جویای کار هستند، گفت: شهرستان سمنان با 3 هزار و 261 نفر بیشترین تعداد جویندگان کار را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه 6 هزار و 351 نفر در استان سمنان جویای کار  هستند، گفت: شهرستان سمنان با 3 هزار و 261 نفر بیشترین تعداد جویندگان کار را دارد و شاهرود با یک هزار و 408 نفر در رتبه دوم قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد جویندگان کار در استان بین سنین 25ـ 34 سال قرار دارند، افزود: شهرستان سمنان با یک هزار و 784 نفر و شاهرود با 763 نفر، بیشترین تعداد جوینده کار در این سنین را دارا می باشند.

,

غنیان تصریح کرد: بیشترین تعداد افراد بالای 55 سال که جویای کار هستند مربوط به شهرستان شاهرود با تعداد 55 نفر است و سمنان با 33 جوینده کار بالای 55 سال در رتبه دوم قرار دارد.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص سطح تحصیلات جویندگان کار در 6 ماهه سالجاری گفت: دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی با تعداد 2 هزار و 8  نفر بیشترین کسانی هستند که جویای کار می باشند و بعد ازآن  لیسانس ها با یک هزار و 736 نفر در رده بعدی قرار دارند.

,

وی با بیان اینکه افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس به بالا با تعداد 344 نفر کمترین میزان بیکاری را دارند، افزود: تعداد 371 نفر از جویندگان کار دارای مدرک ابتدایی، 863 نفر پایان راهنمایی، 406 نفر پایان متوسطه و 491 نفر دارای مدرک فوق دیپلم هستند.

,

غنیان در خصوص میزان بکارگیری افراد در بخشهای اقتصادی گفت: از ابتدای سالجاری یک هزار و 615 نفر در استان در بخش های مختلف به کار گرفته شده اند که از این تعداد یک هزار و 50 نفر در صنعت، 562 نفر در خدمات و 3 نفر در بخش کشاورزی مشغول به کار شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه