اخبار داغ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

کسب رتبه برتر اداره راه و شهرسازی در بازآفرینی محله خضر شهر همدان

کسب رتبه برتر اداره راه و شهرسازی در بازآفرینی محله خضر شهر همدان
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: اداره راه و شهرسازی همدان در حوزه بازآفرینی شهری و محله خضر شهر همدان رتبه برتر را در کشور کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حاشیه تجلیل از مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در دومین دوره جایزه ملی ( جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری، فرهاد فرزانه در گفت و گو با صبح الوند اظهار کرد: شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، در راستای نهادینه کردن مفهوم کیفیت در حیات مطلوب شهری و نیل به اهداف بازآفرینی شهری پایدار، اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی «جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری در چارچوب اندیشه ایرانشهر» کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

وی افزود: این برنامه در دو بخش اصلی و جنبی به بررسی تجربیات عملی، نظری و هنری در زمینه بازآفرینی شهری می پردازد.

,

 

,

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هدف کلیدی در بخش اصلی این رویداد با عنوان «جایزه ملی بهترین تجربه بهسازی و نوسازی شهری»، شناسایی و تقدیر از تجربه های بازآفرینی شهری موفقی است که توانسته اند در ارتقای کیفیت زندگی مردم نقش قابل ملاحظه و کارآمدی ایفا کنند.

,

 

,

فرزانه خاطرنشان کرد: پس از ارسال اطلاعات پروژه های اجرا شده اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به دبیرخانه همایش و بازدید و بررسی هیأت داوران در نهایت از این اداره کل برای پروژه های محله خضر شهر همدان به دلیل ارتقای کیفیت زندگی مردم در این محله و نگاه کلی نگر در برنامه ریزی مجموعه ای از اقدامات اجتماعی، اقتصادی و کالبدی تقدیرشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: در پیام وزیر راه و شهرسازی با سپاس از نقش آفرینی ارزشمند این سازمان در ارتقای کیفیت زندگی مردم در محله خضر شهر همدان، لوح تقدیر دومین دوره جایزه ملی ( جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری در چهارچوب اندیشه ایران شهری) به راه و شهرسازی استان همدان داده شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه