اخبار داغ

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

حمایت مردم و مسئولین از سپاه برگرفته از فرهنگ ایثار وشهادت است

حمایت مردم و مسئولین از سپاه برگرفته از فرهنگ ایثار وشهادت است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: امروز وقتی دشمن برای سپاه برنامه می‌ریزد مردم در کنار مسئولین در فضای مجازی پاسخ می دهند که این برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین عابدینی مقدم در گفتگو با خبرنگار جام روز با اشاره به هجمه دشمن به سپاه گفت: امروز وقتی دشمن برای سپاه برنامه می ریزد مردم در کنار مسئولین در فضای مجازی پاسخ می دهند که این برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز ,

 

,

عابدینی مقدم ادامه داد: در کشوری که روحیه ایثارگری وشهادت طلبی موج می زند قطعا دشمن نمی تواند نگاه بد داشته باشد و چنانچه امنیت معنا و مفهومی دارد و استکبار به چشم دیگری به ایران نگاه می کند این قدرتمندی نظام به برکت شهیدان و زحمات ایثارگران است.

,

 

,

وی با اشاره به توطئه دشمن برای فاصله انداختن مردم با فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: آنچه مشاهد می شود حضور پرشور مردم در برنامه های فرهنگ ایثار وشهادت است، مردم نشان داده اند هرکجا که لازم باشد پاسبان خون شهدا هستند و این فاصله در نظام ما مفهومی ندارد.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم ایران فهیم و بصیر هستند و هرگاه نظام و کشور نیازمند حضور مردم بوده است وارد صحنه شدند و این موضوع را در ۲۲بهمن، انتخابات، روز قدس و محرم ها نشان داده اند و آنچه که باید توجه داشته باشند وقت شناسی و گوش به فرمان رهبری بودن، است.

,

 

,

عابدینی مقدم افزود: در کشوری که فرهنگ مردم آن، شهادت طلبی است هزینه حفظ امنیت و دفاع، کمتر از ساخت سلاح های پیشرفته می باشد و یاد و خاطره شهیدان در کنار تکریم خانواده شهدا زنده نگه می دارد فرهنگ ایثار وشهادت را و هیچ محفلی به اندازه یادواره و کنگره ها نمی توانند مروج این فرهنگ شود.

,

 

,

وی ابراز داشت: مردم انقلابی ایران برای دفاع از آرمان و ارزش ها دفاع مقدس در یک صف قرار دارند و چنانچه شرایط دفاع به وجود آید بهتراز نسل قبل مثل شهید حججی در میدان حاضر می شوند.

,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی یادآور شد: امروز چنانچه می بینید سپاه قدس، مسئولین و مقام معظم رهبری با اقتدار با دشمن سخن می گویند به پشتوانه حضور افرادی همانند شهید حججی ها است.

,

 

,

عابدینی مقدم خاطرنشان کرد: برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی چنانچه کسی کم بگذارد از قافله انقلاب و شهدا جا مانده و تنها راه پیمودن مسیر شهیدان، ندیدن خود است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه