اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

نشست صمیمانه شهردار با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی باقرشهر +تصاویر

نشست صمیمانه شهردار با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی باقرشهر +تصاویر
شهردار باقرشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی باقرشهر دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، شهردار باقرشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان هیئت های ورزشی باقرشهر دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

در این نشست شهردار باقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: تربیت بدنی به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است که سلامت روح و جسم را تامین می کند و برای شادابی ، نشاط و سلامت افراد در جامعه نقش بسیار مهمی دارد لذا باید به این مقوله توجه ای ویژه نمود.

,

ناصری پور در ادامه از تلاش های پیشکسوتان طی سال های متوالی در عرصه ورزش باقرشهر قدردانی کرد و افزود: امیدورایم بتوانیم شرایطی در سطح شهر به وجود بیاوریم تا توسعه همه جانبه ورزش را در بین همه اقشار جامعه شاهد بوده و با برداشتن مسائل و مشکلات پیش رو در عرصه تربیت بدنی، قهرمانانی ملی و بین المللی پرورش دهیم.

,

لازم به ذکر است؛ در این نشست صمیمانه مسئول اداره ورزش و جوانان باقرشهر، رییس هیئت های ورزشی باقرشهر و پیشکسوتان ورزش باقرشهر حضور داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه