اخبار داغ

مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل سپاه برگزار می شود

مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل سپاه برگزار می شود
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه 29 مهر ماه در حسینیه ی شهید کاظمی سنندج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از افتاب دل ، علی فرامرزی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه  خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه بیت المقدس روز شنبه 29 مهر ماه در حسینیه ی شهید کاظمی سنندج  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افتاب دل, آفتاب دل ,

 

,


 وی گفت: ین مسابقات که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس با حضور همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان در دورشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می شود که در یک مسابقه ی سبک زندگی اسلامی از سلسله کتابهای آموزشی حجت الاسلام قرائتی که بین خنواده ها توزیع شده است امتحان کتبی بعمل خواهد آمد و بعد از آن نیز مسابقه ی قرآنی در سطوحی که شامل حفظ کل، 25، 20، 15، 10، 5 و 3 جزء ، قرائت (ترتیل و تحقیق) است امتحان بعمل خواهد آمد.

,
,

 

,

 وی افزود: در این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد انگیزه ترویج فرهنگ قرآنی ، انس با قرآن و ارتقاء روحیه معنوی بین فرزندان و همسران خانواده های پاسداران برگزار شده 300 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

 

,


سرهنگ فرامرزی با بیان اینکه سال گذشته 2 نفر از بانوان کردستانی توانستند در مسابقات کشوری حائز رتبه ی دوم  کشوری شوند گفت: برگزیدگان مسابقات قرآنی امسال نیز، 15 آذر ماه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه