اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار:

آغاز حرکت خادمین زوار امام حسین در سفر اربعین/سبزوار محور برپایی موکب های استان خراسان در شهر کربلا است

آغاز حرکت خادمین زوار امام حسین در سفر اربعین/سبزوار محور برپایی موکب های استان خراسان در شهر کربلا است
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار از آغاز حرکت خادمین زوار امام حسین در سفر اربعین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر دلبری در گفت و گو با بصیرسبزوار با بیان اینکه 200 نفر از خدام برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در سفر اربعین از دوم آبان ماه به کربلای معلی اعزام خواهند شد اظهارداشت: این خدام از همشهریان سبزواری بوده که در سه موکب در شهر کربلا مستقر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار با بیان اینکه سه موکب شهر سبزوار در ایام اربعین حسینی در شهر کربلا برپا خواهد شد، تصریح کرد: در این موکب ها روزنه 60هزار وعده غذایی توزیع شده و موکب ها ظرفیت اسکان 20هزار نفر را ایجاد کرده اند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار در سال جاری محوریت موکب های استان خراسان را برعهده دارد، ادامه داد: در سال جاری شهرستانهای جوین جغتای مه ولات بردسکن کاشمر و سرخس هرکدام یک موکب و همچنین مشهد با هفت موکب مستقر در شهر کربلا در خدمت زوار اباعبدالله خواهند بود.

,

 

,

دلبری در ادامه به ارسال 10کامیون اقلام مصرفی و غذایی به این کشور عراق اشاره کرد و افزود: این اقلام از کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی در خصوص پیاده روی سفر اربعین جمع اوری شده و پس از بارگیری به این کشور ارسال خواهد شد.

,

 

,

رئیس  ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار همچنین با بیان اینکه کمک های غیر نقدی از قبلی اقلام خوراکی مورد نیاز جمع اوری شده است، بیان کرد: ۳۰۰میلیون تومان اعتبای است که برای خدمت رسانی مطلوب به زوار در نظر گرفته شد و این مبلغ از طریق خیرین و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه