اخبار داغ

حجت الاسلام رئیسی:

آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است

آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است
تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است و برای دستیابی به این مهم، بخش بین الملل آستان قدس تلاش‌ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس مجلس ایالت بلوچستان پاکستان، اظهار داشت: در سیاست اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تجارت با همسایگان در اولویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز,

 

,

وی افزود: مشهد سالانه افتخار میزبانی خیل عظیمی از زائران پاکستانی را دارد؛ باید در جهت تسهیل تشرف این زائران زیر ساخت‌های سفر در حوزه هوایی و زمینی بیش از پیش فراهم شود.

,


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روابط دوستی عمیقی میان ملت پاکستان و انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: همان محبتی که مردم پاکستان دیروز به امام خمینی(ره) داشتند، امروز نسبت به امام خامنه‌ای دارند.

,
,


وی تصریح کرد: ستادی متشکل از آستان قدس، استانداری، وزارت خارجه و چند نهاد دیگر برای خدمت رسانی شایسته به زائران پاکستانی مشهد تشکیل شده و خوب است ستادی نیز برای تسهیل شرایط زیارت برای این زائران در پاکستان تشکیل شود.

,
,


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: آستان قدس به دنبال ایجاد روابط پایدار علمی و فرهنگی با پاکستان است و برای دستیابی به این مهم، بخش بین الملل آستان قدس تلاش‌ها و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه