اخبار داغ

رئیس انجمن معلولان بهارستان:

بهارستان نیاز به مناسب‌سازی ۱۵۶ نهاد برای معلولان دارد/ حتی مدارس ویژه معلولان برای ترددشان مناسب‌سازی نشده است

بهارستان نیاز به مناسب‌سازی ۱۵۶ نهاد برای معلولان دارد/ حتی مدارس ویژه معلولان برای ترددشان مناسب‌سازی نشده است
رئیس انجمن معلولان بهارستان گفت: در حدود ۱۵۶ نهاد شهرستانی نیاز به مناسب‌سازی برای سهولت تردد معلولان دارند، که نیازمند توجه مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا محمدی رئیس انجمن معلولان شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم مناسب‌سازی معابر شهری و ساختمان‌ها برای عبور و مرور راحت شهروندان معلول، بیان داشت: درحال حاضر تعداد محدودی از ادارات شهرستان بهارستان برای سهولت رفت و آمد معلولان مناسب‌سازی شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه بابیان اینکه فعالیت‌های انجمن معلولان بهارستان بسیار بالا است، تصریح کرد: در شهرستان بهارستان ۶۵۰۰ معلول وجود دارد و عمده فعالیت این انجمن در زمینه اشتغال، مناسب‌سازی، درمان و آموزش در سطح شهرستان می باشد.

,

محمدی همچنین به دیگر فعالیت‌های انجمن اشاره کرد و اذعان داشت: ما در زمینه درمان معلولان شهرستان نیز با پزشکان متعددی مانند روانپزشکان، پزشکان خصوصی و عمومی گفت‌و گو کرده‌ایم و مقرر شده است که هر کدام از این پزشکان در انجمن حضور پیدا کنند و به صورت رایگان عزیزان معلول را مورد معاینه و ویزیت قرار دهند، که امری تحسین برانگیز از جامعه پزشکان است.

,

وی در راطبه با شرایط فعلی مناسب‌سازی در سطح شهرستان بهارستان، تشریح کرد: حدود 156 اداره و بانک یا به عبارتی دیگر 70 درصد از نهادهای شهرستان بهارستان به مناسب‌سازی برای معلولان نیاز دارند، چرا که عبور و مرور برای این عزیزان همانند دیگر شهروندان نبوده و نیاز به مسیرهای ویژه‌ای دارند.

,

رئیس انجمن معلولان شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه حتی مدارس ویژه معلولان در بهارستان هم به مناسب‌سازی برای تردد این عزیزان نیاز دارند، افزود: در راستای مناسب‌سازی نهادها و معابر سطح شهر مکاتبات زیادی انجام دادیم و امیدواریم به همت مسئولان شهرستانی به این امر مهم توجه ویژه‌ای شود و شرایط فعلی بهبود یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه