اخبار داغ

تبلور اردوهای جهادی در مناطق محروم قوشه/ جهادگر خستگی ناپذیر است

تبلور اردوهای جهادی در مناطق محروم قوشه/ جهادگر خستگی ناپذیر است
اردوی جهادی به روستای قوشه دامغان با حضور 15 دانشجوی جهادگر گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد با هدف رفع محرومیت از این منطقه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، اردوهای جهادی از ابتکارات بسیار خوب و اثرگذار بسیج در حوزه خدمت رسانی به محرومان و همچنین آباد کردن مناطق محروم در استان سمنان می باشد که با همکاری و مشارکت دانشجویان هر روز با قدرت بیشتری در حال پیشروی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آنچه می‌خوانید بخشی از فعالیت‌های دانشجویان در قالب گروه جهادی "شهید مشهد" در یکی از روستاهای شهرستان دامغان است.

,

سجاد قائدی مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در روستاها گفت: گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان در قالب 15 نفر اولین گروه جهادی خود را از روستای قوشه آغاز کردند.

,

مسئول گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان با بیان اینکه گروه جهادی "شهید مشهد" به مدت 10 روز در روستای قوشه در دو عرصه عمرانی و فرهنگی حضور دارند، اظهارکرد: این گروه جهادی تا پایان سال نیز در یکی دیگر از مناطق محروم جهت خدمت به مردم حضور خواهند یافت.

,

وی، رنگ آمیزی جداول، سنگ فرش کردن پیاده روها، تعمیر و مرمت سقف حمام، آثار باستانی و برگزاری کلاس های فرهنگی داخل مدارس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله اقدامات این گروه جهادی عنوان کرد.

,

قائدی با اشاره به استقبال خوب مردم روستای قوشه از گروه جهادی، بیان کرد: همین امر سبب افزایش انگیزه اعضای گروه جهادی شده است.

,

مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با بیان اینکه خستگی برایی دانشجویان جهادگر معنا ندارد، گفت: این دانشجویان با عشق و علاقه خود از درس و دانشگاه زدند و برای رفع محرومیت و کمک به روستاییان به این مناطق آمدند.

,

قائدی در خاتمه خاطرنشان کرد: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه