اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

عربده های ترامپ در جهت منافع نظام سلطه است/ اثرگذاری آمریکا در سطح منطقه کمرنگ شده است

عربده های ترامپ در جهت منافع نظام سلطه است/ اثرگذاری آمریکا در سطح منطقه کمرنگ شده است
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه عربده های رییس جمهور آمریکا در جهت منافع نظام سلطه است، گفت: مسئولان در برابر عربده کشی های ترامپ ایستادگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرآت، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شامگاه چهارشنبه در آیین وداع با 3 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دامغان با اشاره به درگیری های نظام غرب با ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام غرب در محور جمهوری اسلامی ایران که مرکز انقلاب اسلامی و نقطه خیزش امت اسلامی بود متمرکز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این تقابل از روزهای اول بین ایران و نظام غرب به سرکردگی آمریکا آغاز شد، افزود: تقابل ایران و نظام غرب که نمادش آمریکای جنایت کار است یک جدال و درگیری مجازی نیست و اختصاصا در حوزه فکر و اندیشه وجود ندارد، بلکه این جدال روی زمین جاری است.

,

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در بخشی از سال های پس از انقلاب به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و ایران به صورت کلی نگاه می کردند، بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی به واسطه اثر گذاری انقلاب و مخصوصا دفاع مقدس نگاه آمریکایی ها به ایران یک نگاه میکروسکوپی شد.

,

شاهچراغی همچنین تصریح کرد: در اجزای انقلاب اسلامی، تحولات و تغییرات به صورت جز به جز ورود پیدا کردند و ماحصل آن گسترش درگیری ایران با نظام سطله در تمامی حوزه ها شد.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به اینکه آمریکایی ها برای ورود به غرب آسیا یا خاورمیانه 11 سپتامبر را آفریدند که بتوانند مجوز حضور در این منطقه را بگیرند، گفت: آمریکا با توطئه هایش در منطقه برای رسیدن به اهداف خود به عراق حمله کرد و  100 ها هزار نفر از مردم عراق را کشت.

,

وی با اشاره به اینکه  صدام در هشت سال جنگ با حمایت‌های آمریکا و ایادی او با ما جنگید و همین آمریکا او را از سر راه برداشت و حاکمیت عراق را خود تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرد، افزود: امروز در کشور عراق ده ها هزار نفر رزمنده گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

,

اثرگذاری آمریکا در سطح منطقه کمرنگ شده است

, اثرگذاری آمریکا در سطح منطقه کمرنگ شده است,

شاهچراغی با بیان اینکه اثرگذاری آمریکا امروز در سطح منطقه کمرنگ و میدان را باخته است، گفت: به اعتبار خون پاک شهدا، آمریکا دیگر نمی‌تواند به اهداف خود در در منطقه ای که حضور مسلمانان در آن است، دست پیدا کند و با یک شکست مفتضحانه مواجه می شود.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه آمریکا و حامیان او پرورش‌دهندگان داعش و تروریست‌ها در منطقه هستند، تصریح کرد: روزبه‌روز با شکست مواجه و روزهای آخر خود را سپری می‌کنند.

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اینکه داعش شجره خبیثه است، بیان کرد: داعش علی رغم تمامی جنایت ها در منطقه، امروز فرصتی برای انقلاب اسلامی شده است که ملت های مظلوم و آزاده را گرد هم بیاورد.

,

شاهچراغی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است، گفت: دفاع مقدس قله‌های فراوانی را فتح کرد و دفاع هشت‌ساله دارای برکات فراوان داشته و هنوز از این برکات در حال استفاده کردن هستیم.

,

شهدا از جنس عاشورا هستند

, شهدا از جنس عاشورا هستند,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، شهدا را نماد امنیت و علم غیرت دانست و گفت: شهدا در دنیا زنگ حضور پررنگ حاکمیت اهل بیت را به صدا در آرودند.

,

وی با بیان اینکه شهدا از جنس عاشورا هستند، اظهار کرد: شهدا در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) گام برداشتند و ما امروز وظیفه داریم ادامه‌دهنده خوبی برای راه، مسیر شهدا باشیم.

,

عربده های ترامپ در جهت منافع نظام سلطه است

, عربده های ترامپ در جهت منافع نظام سلطه است,

شاهچراغی در خصوص اظهارات اخیر ترامپ گفت: عربده هایی که رییس جمهور بی چاک و دهن زده است در جهت اهداف و برنامه ریزی های نظام سلطه می باشد که لازمه اش ایستادگی و کم نیاوردن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه