اخبار داغ

معاون اول رییس قوه قضائیه:

رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان نیازمند مستندات روشن است/ دولت در زمینه مقابله با جرائم مساعدت کند

رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان نیازمند مستندات روشن است/ دولت در زمینه مقابله با جرائم مساعدت کند
معاون اول رییس قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه در مقابله با جرائم تلاش می‌کند و لازم است که دولت نیز در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول رییس قوه قضائیه در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: جرم‌زدایی و قضازدایی یکی از سیاست‌های کلی دستگاه قضایی است که بر اساس آن مجازات‌ها تعیین می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با تاکید بر فراهم‌سازی  بسترهای لازم جهت اجرای هرچه بهتر امورات دستگاه قضایی افزود: زمانی که حجم کار بیش از اندازه نیروی انسانی، بودجه و تجهیزات اداری باشد، کارها آن طور که باید انجام نمی‌شود.

,

این مقام مسوول در ادامه تصریح کرد: برای پیشبرد سریع اهداف و امورات باید منابع مالی و انسانی تامین شود.

,

اژه‌ای با اشاره به پیشگیری از جرم به عنوان یکی دیگر از سیاست‌های دستگاه قضاء گفت: قوه قضاییه در مقابله با جرائم تلاش می‌کند و لازم است که دولت نیز در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.

,

معاون اول رییس قوه قضاییه در خصوص پرونده زمین‌های هفتسنگان تشریح کرد: مستندات و دلایل روشنی که اقدامی مجرمانه را در این زمینه ثابت کند مورد اهمیت و ملاک است.

,

وی در ادامه گفت: حجت الاسلام قدرتی رییس جدید دادگستری کل استان به عنوان یک نیروی باسابقه و باتجربه اقدامات لازم در مورد پرونده ها را طبق قوانین و موازین بررسی و پیگیری خواهند کرد.

,

این مقام مسوول در پایان افزود: رییس کل جدید دادگستری قزوین با روحیه انقلابی و بسیجی‌وار نسبت به موضوعات اهتمام لازم را خواهند داشت و باید توجه داشته باشیم که قاضات باید در چهارچوب قانون حرکت کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه