اخبار داغ

توضیحات دهیار نردین درخصوص اظهارات اخیر مدیرکل مدیریت بحران سمنان

توضیحات دهیار نردین درخصوص اظهارات اخیر مدیرکل مدیریت بحران سمنان
دهیار روستای نردین گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که به بانک ها اعلام کنند تا شرایط پذیرش ضمانت بانکی برای مردمِ گرفتار نردین تسهیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی ولی پور دهیار روستای نردین در گفتگو با خبرنگار مرآت به ارائه توضیحاتی درباره متن گفتگوی منتشر شده با ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ولی پور با بیان این که عده ای از روستائیان با وجود پیشرفت در بازسازی منازلشان تسهیلات دریافت نکرده اند اظهار داشت: عده ای دیگر از روستائیان مشغول بازسازی منازلشان هستند اما برای تداوم این بازسازی به کمک های مالی احتیاج دارند.

,

وی با اشاره به عدم بازسازی برخی از منازل با وجود تشدید سرما طی روزهای آتی گفت: متأسفانه در حالی که برخی از مسئولان عنوان کرده بودند که ضمانت بانکی به صورت زنجیره ای و بدون درخواست چک و سفته از روستائیان پذیرفته خواهد شد، این اتفاق نیفتاد و بانک ها با مردم همکاری لازم را نداشتند.

,

دهیار روستای نردین با اشاره به سرگردانی مردم در بانک ها به دلیل عدم توانایی در فراهم کردن چک ضمانت گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که به بانک ها اعلام کنند تا شرایط پذیرش ضمانت بانکی برای مردمِ گرفتار نردین تسهیل شود.

,

ولی پور با خاطرنشان کردن این مطلب که برخی از مسئولان با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب مردم عنوان کرده بودند که تسهیلات باید به صورت بلاعوض اعطا شود گفت: از ابتدا پیش بینی میشد که مردم قادر به تأمین هزینه های اولیه بازسازی منازلشان نباشند و به همین خاطر مسأله اعطای وام بلاعوض مطرح شده بود.

,

وی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان بنیاد مسکن میامی بابت همکاری با مردم و مسئولان روستا، مشکل اصلی مردم را عدم همکاری بانک ها با مردم عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه