اخبار داغ

گردهمایی ورزش همگانی در بهارستان برگزار شد+ تصاویر

گردهمایی ورزش همگانی در بهارستان برگزار شد+ تصاویر
گردهمایی ورزش همگانی و پیاده‌روی رابطین بهداشتی مراکز بهداشتی در شهرستان بهارستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، مراسم گردهمایی ورزش همگانی و پیاده‌روی رابطین بهداشتی مراکز بهداشتی شهرستان بهارستان به مناسبت حضور در هفته سلامت بانوان ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

این گردهمایی به همت واحد بهداشت خانواده و با همکاری واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و با هدف اشاعه ورزش همگانی با حضور رابطین بهداشتی مراکز تابعه شبکه شهرستان در بوستان بانوان شهرصالحیه برگزار گردید.

,

در این گردهمایی کارشناس برنامه میانسالان، کارشناس مسئول مبارزه با بیماری‌ها، کارشناس سلامت روان و کارشناس مسئول نظارت بر مواد غذایی و مسئول روابط عمومی شبکه و همچنین جمعی از رابطین بهداشتی مراکز شهرگلستان، شهرک سبزدشت، شهرک قلعه‌میر و میمنت آباد حضور داشتند.

,

گفتنی است که در این مراسم ابتدا ورزش همگانی در محل بوستان برگزار و سپس برای حاضرین در خصوص اهمیت فعالیت بدنی بر سلامت جسم و روان و نقش فعالیت بدنی بر پیشگیری از بیماری‌های قلبی - عروقی صحبت شد و حاضرین در ارتباط با موضوع به بحث پرداختند و در پایان از رابطین بهداشتی با تغذیه سالم شیر پذیرایی شد.

,

برگزاری چنین همایش‌هایی مطمئناً به گسرش فرهنگ ورزش و توجه بیشتر شهروندان به سلامت خود و خانواده‌هایشان کمک شایانی خواهد کرد که خوشبختانه شبکه بهداشت و درمان بهارستان باتوجه به گزارش‌های منتشر شده درحال گسترش برگزاری اینگونه مراسم‌ها می باشد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه