اخبار داغ

300 میلیاردتومان برای اصلاح شبکه‌های آب تمام شهرهای خوزستان اختصاص داده شد

300 میلیاردتومان برای اصلاح شبکه‌های آب تمام شهرهای خوزستان اختصاص داده شد
نشست شورای سلامت استان خوزستان باحضور مسئولین دستگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه سلامت استان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،نشست شورای سلامت استان خوزستان باحضور مسئولین دستگاه‌های مختلف مرتبط با حوزه سلامت استان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

غلامرضا شریعتی باانتقاد از عدم حضور برخی از مدیران دستگاه‌ها در این جلسه اظهار داشت: به دستگاه‌هایی که در این جلسه شرکت نکردند، با امضای بنده تذکر کتبی بدهید و رونوشت آن را برای وزیر کشور ارسال کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها متولی هرس فضای سبز هستند، گفت: کنوکارپوس درخت مفیدی است اما در مقطع ابتدای پاییز مشکلاتی به وجود می‌آورد. هم‌چنین در جلسات سال گذشته قرار بر این شد که همه دستگاههای اجرایی در موضوع هرس درختان به کمک شهرداری بیایند.

,

استاندار خوزستان با بیان اینکه تا الان ۴۰ هزار اصله درخت هرس شده، افزود: در مدت مشابه پارسال ۱۵۰هزار درخت هرس شد که اختلاف بین آمار سال گذشته و امسال نشان از نبود عزم جدی برای سال پیش‌رو است. اما این را هم باید بگوییم که وضعیت نظافت شهر بهبود پیدا کرده است.

,

وی بیان داشت: درسال‌های گذشته حدودا ۲۰ هزار نفر به بیمارستان مراجعه‌کننده داشتیم که سال قبل با اقدامات خوبی که انجام شد، این تعداد به دو هزار نفر کاهش یافت. امسال هم اگر بیماری مراجعه کرد، باید رایگان درمان شود.

,

شریعتی با بیان اینکه یک کارگروه ویژه برای حل مشکل شکل بگیرد که همه دستگاههای اجرایی بسیج شوند، گفت: اولین بارندگی مقارن با راهپیمایی اربعین است که اگر مشکلات حل نشود ممکن است که تبعات سنگین‌تری به بار بیاورد.

,

استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات ابی شهرهای حاشیه ماهشهر، گفت: آب و فاضلاب استان موظف است که خدمات بدهد چه منطقه شبکه داشته باشد و چه نداشته باشد. این را هم اشاره کنم که 300 میلیاردتومان برای اصلاح شبکه‌های آب تمام شهرهای خوزستان اختصاص دادیم که لازم است فرمانداران محترم پیگیری کنند.

,

وی بااشاره به موضوع سگ‌های ولگرد، عنوان کرد: باید یک برنامه ای در شش ماهه دوم بصورت جدی تر در دستور کار قرار بگیرد. باید بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش را با تشکیل کارگروهی پیدا کنند و سریعا این معضل را حل کنند.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در نشست شورای سلامت استان با بیان اینکه بحران تنفسی بعد از بارش های پاییزی را پیش رو داریم، اظهار داشت: با ایجاد کار گروهی می‌توانیم مثل سالهای گذشته این بحران را مدیریت کنیم.

,
,
,

وی افزود: متولی هرس درختان شهرداری است که اقدامات به نحو مطلوبی پیش نمی‌رود. طبق برنامه شهرداری باید تا پایان مهرماه نسبت به هرس درختان کنوکارپوس اقدام کند که از برنامه عقب است.

,

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در موضوع پیشگیری و درمان اقدامات خوبی در نظر گرفته شده که قریب دوهزار ماسک تنفسی پیش‌بینی شده است. همچنین در موضوع درمان داروهای مورد نیاز پیش‌بینی شده که در صورت لزوم اقدامات لازم انجام شود.

,

سلمان‌زاده با بیان اینکه حس می‌شود که دوستان ما در شهرداری در موضوع هرس درختان کنوکارپوس دست‌تنها هستند، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود که سازمانها نسبت به هرس کنوکارپوس‌ها با شهرداری همکاری کنند.

دکتر ایرج نظری در نشست شورای سلامت استان با بیان اینکه همانطور که هر فردی مسئله سلامت خود را در اولویت قرار می دهد باید به همان موازات سلامت اجتماعی را جز اصول لاینفک خود قرار بدهد، اظهار داشت: درخواستم از سازمان‌ها، هماهنگی و همکاری در مسئله سلامت بعنوان یک اصل اساسی در جامعه است.

وی افزود: مراکز بهداشتی و درمانی در طول شبانه روز خدمات را به افراد ارائه می‌کنند تا شخص را به روند زندگی خودش برگردانند.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه