اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار:

سالن تیر اندازی گرمسار در آبان ماه کلنگ زنی می شود

سالن تیر اندازی گرمسار در آبان ماه کلنگ زنی می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: با سفر وزیر ورزش و جوانان در آبان ماه به گرمسار چند پروژه مهم ورزشی کلنگ زنی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه هیئت های ورزشی شهرستان گرمسار با حضور مسئولان در محل سالن امام علی (ع) فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح فاز نخست استادیوم 5 هزار نفری گرمسار اوایل آبان ماه به گرمسار سفر خواهد کرد .

, .,

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار از کلنگ زنی سالن ویژه و اختصاصی تیر اندازی گرمسار با اعتبار 6 میلیارد ریالی با حضور سلطانی فر وزیر روزش و جوانان خبرداد و افزود: پروژه بهسازی سالن ورزشی شهید باهنر گرمسار با اعتبار 3 میلیارد ریالی در قابل سیستم گرمایشی و سر مایشی و کفپوش سالن تا چند روز آینده وارد فاز بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت .

, .,

چنگیزی در ادامه از فعالیت بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان گرمسار خبرداد و افزود: سعی داریم تا پایان سال تمام روستا های برخوردار بخش مرکزی گرمسار و ایوان کی صاحب خانه ورزشی روستایی شوند و تجهیز این خانه ها نیز به صورت ماهانه تا پایان سال صورت می گیرد .

, .,

وی ادامه داد: میزبانی های ویژه و اختصاص مکان و سالن های اختصاصی برای ورزش های رزمی به دلیل حضور ملی پوشان مختلف در این رشته ها از اولویت های کاری حوزه ورزشی ماست .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه