اخبار داغ

فرمانده سپاه جوین:

اظهارات ترامپ علیه سپاه باعث افزایش اتحاد ملت ایران شد

اظهارات ترامپ علیه سپاه باعث افزایش اتحاد ملت ایران شد
فرمانده سپاه جوین گفت: اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، باعث ایجاد اتحاد و انسجام بیشتری بین ملت ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد فرمانده سپاه جوین، در گفت و گو با آل نور با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ با هجمه علیه سپاه نشان داد که از پیروزی‌های جریان مقاومت و شکست تروریستها در سوریه و عراق وحشت‌زده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

 

,

وی افزود: سپاه و بسیج از بدو تاسیس با اتکا به پشتوانه مردمی توانسته اند سدی بزرگ در برابر ظالمان و تروریست های جهان ایجاد کنند.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین با تاکید براینکه ایران اسلامی به هیچ عنوان جنگ طلب نبوده و نیست، تصریح کرد: اما دشمنان ما باید بدانند سپاه و نیروهای مسلح ما جوابی دندان شکن به متجاوزین می دهند.

,

 

,

ناصری موحد یادآورشد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، باعث ایجاد اتحاد و انسجام بیشتری بین ملت ایران شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه نقش سپاه در دفاع از نظام و انقلاب از آغاز تشکیل تا کنون بر کسی پوشیده نیست، گفت: خشم آمریکا از سپاه به این دلیل است که آنها سپاه را اصلی ترین عامل شکست و ناکامی خود در عراق، سوریه می دانند و همچنین به خوبی می دانند که بخش عمده ای از پیشرفت های موشکی ایران مرهون سپاه پاسداران است.

,

 

,

فرمانده سپاه جوین در پایان گفت: استکبار به سرکردگی آمریکا، اتحاد و انسجام ملت ایران را نشان گرفته است ولی باید بداند که مردم ایران هراسی از این توطئه‌ها ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه