اخبار داغ

سردار سلامی در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای در تبریز؛

سخنان اخیر ترامپ اعتراف به شکست در مقابل ایران بود/دشمنان به دنبال متوقف سازی حرکت عظیم انقلاب هستند

سخنان اخیر ترامپ اعتراف به شکست در مقابل ایران بود/دشمنان به دنبال متوقف سازی حرکت عظیم انقلاب هستند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان به دنبال متوقف سازی حرکت عظیم انقلاب هستند، گفت: سخنان اخیر ترامپ اعتراف به شکست در مقابل ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با بیان اینکه ما در یک جنگ اعتقادی و فرهنگی عظیمی به سر می‌بریم که جهان متحول کرده است، اظهارداشت: عصر حاضر را ارتباط کامل در زمان حقیقی مینامند از هر نقطه از آن میتوان ارتباط حقیقی برقرار کرد دریک نقطه با انتقال اندیشه تاثیر ایجاد کرد و اتفاقا دشمنان اسلام و دین از این فضا به نحو گسترده استفاده و به دنبال این است که منکرات را به معروف و معروف را به منکر تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال متوقف سازی حرکت عظیم انقلاب هستند، افزود: این ها میخواهند جوامع اسلامی را از هویت اصیل تهی کنند و عناصر این هویت که تشکیل دهنده روح حریت و آزادگی است را نابود کنند که آنگاه میتوانند برعالم اسلام مسلط شوند.

,

سلامی بیان کرد: دشمنان به یک نتیجه روشن رسیده‌اند و آن این است که اگر بتوانند جوامع اسلامی را از دین تهی کنند، آن‌گاه می‌توانند بر عالم اسلام مسلط شوند و دشمنان این واقعیت را درک کرده‌اند که هرعملی در خارج و در میدان، بازتاب و پژواکی‌است از یک حقیقت و واقعیت ذهنی.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه عنوان کرد: امروزغربی‌ها به دنبال پاسخگویی به این سوال هستند که آمریکا چگونه می‌تواند دل‌ها و ذهن‌های مسلمانان را فتح کند تا مسلمانان درعین حال که قلب دارند تعقل و تفکر نکنند و درعین حال که چشم دارند، نبینند و درعین حال که گوش دارند نشوند.

,

وی با اشاره به اینکه رسالت روحانیت ما امتداد رسالت انبیای الهی است، اذعان داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر حلال کردن طیبات و باز کردن قل و زنجیر از دست وپای مسلمانان و روح کفر به طاغوت و ایمان به خدا که انقلاب ماست بسط این منظومه عظیم از شریعت اسلام و روحانی کردن کالبد جهان وآشنا کردن مردم با حلال و حرام الهی اخراج مسلمانان از وادی ظلمات و هدایت به سوی نور آن مشعل دارانی که میتوانند در مقابل این تهاجم کفر آمیز و شرک آلود بایستند فقط عالمان عامل ماهستند.

,

سردار سلامی با بیان اینکه روحانیت در جامعه همواره پرچمدار عزت کرامت و حیثیت و منزلت مسلمانان بوده، افزود: هر عالمی ستاره ای درخشان در سپهر هدایت این مردم است که نکته کانونی این سپهر درخشان ولی فقیه است تنها ستاره ای در آسمان که انسان راه را گم نمیکند چون همه ستارگان در هرلحظه در نقطه ای هستند و نمیتوان راه را یافت تنها یک ستاره است که در طول شب یک جا میماند و جهت را نشان میدهد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه به بحران شخصیتی در آمریکا اشاره کرد و افزود: سالانه در آمریکا براساس آمارهای رسمی منتشر شده ۳۸ هزار جوان به دلیل بحران شخصیت خودکشی می‌کنند و به ازای خودکشی هرنوجوان ۵۰ جوان در جستجوی راهی برای خودکشی هستند.

,

وی با بیان اینکه علما با حکمت و موعظه حسنه دعوت به راه خدا میکنند، ابراز داشت: غربی ها به دنبال این هستند که مدرسه و مسجد کارکردهای خود از دست بدهد و به داد این جامعه برسد.

,

سردار سلامی در ادامه افزود: همه میدانید حقیقت عظیمی در عالم ظهور کرده که ابعاد این واقعه عظیم از تصور ما فراتر است و یا چون در متن هستیم آنچنان درک نمیکنیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به توطعه‌های دشمنان در خصوص تغییر دین اسلام اشاره کرد و گفت: عالم در حال تغییر است وموضوع این تغییر اسلام است به همین دلیل برای خاموشی نور خدا قدرت های شیطانی دست به دست هم داده تا از ظهور قدرت جدید به نام اسلام جلوگیری کنند چون نظام آنها در حال فروپاشی است وما در این فضای تقابل راهبردی بین استکبار و جهان اسلام قرار گرفته‌ایم.

,

سردار سلامی با بیان اینکه جهاد سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز در میادین سختی هستیم، تاکید کرد: جبهه های عظیمی روزگاری تلاش داشتند بر قلب این تحول بگذارنند، همه باهم متحد شدند، درکرخه و کارون جنگیدند به درون خیابان ها کشاندند در انزوای سیاسی قرار دادند و تحت تحریم های اقتصادی قرار دادند.

,

وی در بخشی از سخنان خود به جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره کرد و گفت: به ما جنگ هشت ساله تحمیل کردند ولی ما رشد کردیم اگر آن جنگ نبود یک سری نظامی سپاه به دست در پایگاه ها بودیم و ضرورت نمیدیدیم موشک و پهباد بسازیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن بزرگ یک موهبت الهی است، خاطرنشان کرد همانگونه که آرمان بزرگ و رهبر بزرگ موهبت است آنجا فهمیدیم که چگونه باید امنیت ایران و عزت مسلمانان را بسازیم هرچه غیر ممکن بود ممکن شده است.

,

وی همچنین افزود: به ما جنگ را تحمیل کردند تا اسلام را از جغرافیای سیاسی حذف کنند اما ما ریشه دواندیم و ابتکار عمل را به دست گرفتیم.

,

سردار سلامی به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش کرد میدان گسترده برای ما ایجاد کرد اگر دشمن فضای عراق و سوریه را به هم نمیریخت نمیتوانستیم در آنجا ابتکار عمل را به دست بگیریم و نقش ایجاد کنیم دشمن جنگ را به راه انداخت فضا برای ما باز شد مارا تحریم کردند و به خودمان تکیه کردیم و موشک ساختیم.

,

وی با بیان اینکه جوان ایرانی امروز موشک تولید می‌کند، عنوان کرد: ساخت موشک بالستیک با قابلیت سخت تنها در اختیار چند کشور است که در ایران نیز ما این قابلیت را در اختیار داریم.

,

سردار سلامی به شکست ارتش افسانه‌ای رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اذعان داشت: امروز انقلاب ما در کنار حزب الله با دشمنان میجنگد و شکست های ارتش افسانه ای رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب ما رخ داد، میخواست خاورمیانه جدید بسازد اما امروز روح جهادی در مردم وجوانان منطقه حکم فرماست.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: در همین سخنرانی ترامپ چیزی جز فهرست شکست های آمریکا نمیبینید این اعتراف به پیروزی قدرت نوظهور اسلام است برای اولین بار 20 دقیقه سیاست درباره ایران میگوید این یعنی ایران به قدرت تبدیل شده است اما هیچ خبری از تهدیدهای نظامی نیست.

,

وی سخنان خود را اینگونه پایان داد: امروز آنقدر قدرت داریم که می‌توانیم با اطمینان در مقابل دشمنان بایستیم و یک الگوی جهان‌پسند ارائه کنیم که هم می‌جنگد هم محاصره می‌شود اما پیشرفت می‌کند، این کارها ممکن نیست مگر در فضایی جز اسلام. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه