اخبار داغ

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

سپاه را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌دهند/ تبریز مرکز فرهیختگان و اندیشمندان است

سپاه را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌دهند/ تبریز مرکز فرهیختگان و اندیشمندان است
نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سپاه را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌دهند، گفت: دشمنان با توطئه و طراحی بنا داشتند اراده ملت را بشکنند و روحانیت را منزوی کنند اما امدادهای غیبی به داد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله بوشهری، نایب رئیس جامعه حوزه علمیه قم  در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهارداشت: امروز توفیقی شد در خدمت آیت الله شبستری باشیم که در طول بیست و سه سال خدمات شایانی در این استان داشتند و در برگزاری و هماهنگی این اجلاسیه زحمات بسیاری را متحمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: امروز در شهری هستیم که مرکز فرهیختگان و اندیشمندان است و اگر بخواهم نام‌ها را بیان کنم فهرستی طولانی می‌‌شود.

,

خطیب جمعه قم با بیان اینکه رسالت حوزه و روحانیت نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دشمنان با توطئه و طراحی بنا داشتند اراده ملت را بشکنند و روحانیت را منزوی کنند اما امدادهای غیبی به داد رسید و در مرحله اول نظام طاغوت در هم شکست و در مرحله دوم تثبیت نظام رخ داد.

,

آیت الله بوشهری، افزود: این انقلاب که به نام اسلام صورت گرفت و مرحله سوم ادامه انقلاب است و به قول مقام معظم رهبری باید برای برقراری تمدن نوین تلاش کنیم

,

وی با اشاره به سخنان سخیف رئی جمهور آمریکا، اذعان داشت: رئیس جمهور آمریکا گلایه مند است که چرا مردم ایران مرگ بر آمریکا می‌گویند! این‌ها به خاطر عملکرد شماست،  قبل و بعد انقلاب با مردم ایران چه کرده‌‌اید.

,

امام جمعه قم با بیان اینکه جنایات آمریکا این حق را به مردم می‌دهد تا آخر شعار مرگ بر آمریکا سر دهند، تاکید کرد: سپاه پاسداران قهرمان ما را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌‌دهند، چه کسی است که سپاه را نشناسد، سپاهی که پناهگاه ملت‌‌ها و مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه