اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

پارک علم و فنآوری زنجان در لایحه سال ۹۷ قرار می گیرد/مدیران در ساماندهی فضای اداری مقاومت نکنند

پارک علم و فنآوری زنجان در لایحه سال ۹۷ قرار می گیرد/مدیران در ساماندهی فضای اداری مقاومت نکنند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در خصوص پارک علم و فنآوری استان تلاش شد تا در لایحه سال 97 قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،شهرام طهماسبی در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی وو توسعه استان زنجان اظهار داشت: کارگروه ساماندهی فضاهای اداری باید به صورت مطلوب در استان اجرایی شود که امر مهمی برای نظام توسعه استان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تغییر در نگاه به مسائل توسعه ای استان را از اهداف این کارگروه عنوان کرد و گفت: باید مشکلات دستگاه ها در راستای مشکلات استان دیده و حل شود و هر گونه تکروی و خارج شدن از برنامه هزینه های بسیاری را به مردم تحمیل می کند.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: کار تیمی و نگرش گروهی در این زمینه موثر است و باید مدیریت سیستمی مورد توجه در این زمینه باشد.

,

طهماسبی بیان داشت: جلوگیری از توسعه های بی قاعده باید مبنای حرکت قرار گرفته و صرفه جویی در آمد و شد و جلوگیری از سرگردانی مردم نیز در این زمینه مورد توجه باید باشد.

,

وی با بیان اینکه یک مدیر باید به صورت بهره ور از فضا و امکانات استفاده کند، افزود: هر گونه مقاومت در برابر ساماندهی فضای اداری در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار می گیرد.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: تا بهمن ماه باید ساختمان های مازاد یا دارای کمتر کارکرد به این شورا اعلام شود تا تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

,

طهماسبی بیان داشت: بر اساس شرح وظایف کارگروه باید هر گونه هزینه کرد در خصوص، فروش، اجاره، واگذاری و تخریب فضاهای اداری توسط این کارگروه صورت گیرد.

,

وی برضرورت توجه به امر پژوهش تاکید کرد و گفت: پژوهش مبنای توسعه است و باید مورد توجه قرار گیرد.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به حضور در تهران، گفت: در خصوص پارک علم و فنآوری استان تلاش شد تا در لایحه سال 97 قرار گیرد.

,

طهماسبی مجوز استقرار پارک علم و فنآوری استان در سال جاری اخذ شده است، افزود: امیدواریم در این لایحه عنوان شد.

,

وی برای دانش بنیان کردن فعالیت های پژوهشی دو پارک در استان راه اندازی می شود که در حال حاضر پارک دانشگاه علوم پایه فعالیت دارد.

,

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری زنجان نیز با اشاره به آغاز هفته پژوهش، اظهار داشت: برای برگزاری این هفته نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهش استان قرار است، برگزار می شود.

,

نیک سرشت با اشاره به درخواست 50 میلیون تومانی دانشگاه زنجان برای برگزاری این نمایشگاه، گفت:درخواست می شود این مبلغ برای برگزاری نمایشگاه از سوی کارگروه درنظر گرفته شود.

,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در تهیه برنامه ها شرح وطایف مرکز خدمات سرمایه گذاری مورد توجه قرار می گیرد.

,

عباسچیان، ادامه داد: پس از اخذ مجوز نظارت بر طرح های سرمایه گذاری و رفع مشکلات سرمایه گذاران مورد توجه قرار می گیرد.

,

وی افزود: عملیاتی کردن مقررات و بهبود 10 پله ای رتبه کشور در سهولت کسب و کار از پروژه های مرتبط با مرکز خدمات سرمایه گذاری است.

,

این مسئول بیان داشت: شناسایی و بازار یابی فرصت های سرمایه گذاری، معرفی ظرفیت های اقتصادی، صدور مجوز و پاسخگویی به استعلامت و ظرفیت سازی و ارتقای دانش فنی از جمله رئوس برنامه های این مرکز محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه