اخبار داغ

مسول بازسازی عتبات و عالیات جغتای:

کمک های مردمی به پیاده روی اربعین ارسال می شود

کمک های مردمی به پیاده روی اربعین ارسال می شود
مسول عتبات عالیات جغتای گفت: محموله کمک ها و نذورات مردمی جمع آوری شده در دومین روز از آبان ماه سال جاری به مقصد موکب های این شهرستان در مسیر نجف تا کربلا ارسال میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، شب گذشته عباس جبله مسول بازسازی عتبات عالیات شهرستان جغتای در گفت و گو با پیام جغتای، به تشریح آخرین وضعیت جمع آوری کمک های مردمی و همچنین موکب های این شهرستان برای ارسال به همایش جهانی پیاده روی اربعین در مسیر نجف تا کربلا پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

جبله اظهار داشت: جمع آوری نذورات مردم در قالب مبالغ نقدی، طلا و زیورآلات در جریان میزبانی هیات های مذهبی از پرچم منور گنبد امام حسین(ع) اولین گام این ستاد در راستای کمک به پیاده روی اربعین اباعبدالله در سال جاری بود که ارزش ریالی آن به ۱۸ میلیون تومان رسید.

,

وی افزود: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان توسط نماینده های این ستاد نیز انجام شده است و هم اکنون نیز در جریان می باشد که شامل اقلامی همچون، قند، برنج، حبوبات، رب، پتو، چای، گندم، آرد و روغن می باشد.

,

مسول ستاد عتبات عالیات جغتای گفت: این ستاد به منظور میزبانی از زائران امام حسین در ایام اربعین به کمک های مردم از قبیل، برنج، روغن، قند و چای نیاز دارد و مردم می توانند با مراجعه حضوری به دفتر این ستاد واقع در جنب مسجد جامع جغتای و یا ناحیه سپاه شهرستان به منظور تحویل نذورات خود مراجعه نمایند.

,

وی در ادامه یادآور شد: کمک ها و نذورات مردم تا تاریخ ۳۰ مهر سال جاری از طریق محل های عنوان شده قابل جمع آوری می باشد و پس این تاریخ به علت ارسال محموله های جمع آوری شده به مقصد کشور عراق، دریافت کمک های مردمی امکان پذیر خواهد بود.

,

جبله خاطرنشان کرد: محموله کمک ها و نذورات مردمی جمع آوری شده در دومین روز از آبان ماه سال جاری به مقصد موکب های این شهرستان در مسیر نجف تا کربلا ارسال میشود.

,

امسال جغتای با ۲ موکب میزبان زائران امام حسین(ع) خواهد بود 

, امسال جغتای با ۲ موکب میزبان زائران امام حسین(ع) خواهد بود ,

جبله یادآور شد: سال گذشته شهرستان جغتای تنها با یک موکب از زائران امام حسین(ع) در همایش میلیونی پیاده روی اربعین، پذیرایی می کرد، اما در سال جاری تعداد این موکب ها به ۲ مورد افزایش پیدا کرده است.

,

وی افزود: ساختمان نیمه ساخت حسینیه اهالی روستای خداشاه از توابع شهرستان جغتای در منطقه بوبیات کربلای معلی به عنوان دومین موکب شهرستان جغتای با عنوان امام رضا(ع) خواهد بود که علاوه بر موکب همیشگی این شهرستان در محل عمود ۸۲۸ به خدمت رسانی زائران امام حسین(ع)، خواهد پرداخت.

,

مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات جغتای تصریح کرد: دو موکب این شهرستان با ۶۰ نفر پرسنل با تخصص های لازم از آشپز در تاریخ ۳ آبان ماه جاری جهت استقرار در موکب ها به کشور عراق اعزام خواهند شد.

,

جبله در پایان خاطرنشان کرد: این دو موکب در هر روز برای 10 هزار نفر محل خواب و اسکان محیا نموده و در مجموع با 18 هزار پرس غذا در هر روز میزبان زائران امام حسین(ع) خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه