اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود :

دیدار با خانواده شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود/ خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

دیدار با خانواده شهدا سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود/ خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است
سرهنگ شاهمحمدپور گفت: خدمت به خانواده شهدا تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و در این راه نباید از هیچ خدمتی فروگذار بود چراکه این خدمات قطره ای ناچیز در مقابل دریای بیکران ایثار و فداکاری شهدای عزیز می باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، سرهنگ امیر شاهمحمدپور جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید ارس داداشی که به همراه اعضای شورای شهر و شهردار هشترود صورت گرفت، شهدا و ایثارگران را بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام دانست و افزود: خانواده‌های معظم شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی بوده و دیدار با آنها، سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: مردم هشترود قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

,

شاهمحمدپور افزود:‌ خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

,

وی تاکید کرد: خدمت به این عزیزان تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است و  در این راه نباید از هیچ خدمتی فروگذار بود چراکه این خدمات قطره ای ناچیز در مقابل دریای بیکران ایثار و فداکاری شهدای عزیز می باشد .

,

محمدرضا شقاقی پور رئیس شورای شهر هشترود نیز در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.

,

خانم موسوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشترود نیز گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

,

خانم هاشمزاده مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشترود نیز در این دیداراز روحیه والای شهدا در دوران سخت شهادت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه