اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

پیام و اهداف شهدا نباید فراموش شود

پیام و اهداف شهدا نباید فراموش شود
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: پیام و اهداف شهدا نباید فراموش شود چراکه در صورت فراموشی شهدا، اسلام و ایمان فراموش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، آبروی کوچه ها و افتخار محله ها از طرح‌هایی است که برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در روستا و یا منزل شهدا به مردم یادآوری می‌کند که زحمات شهدا سبب امنیت کشور است و این شهدا بودند که آبروی کوچه‌ها و محله‌های ایران اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

یادواره شهدای آبروی محله و گرامیداشت شهید غلامحسین بابازاده و یعقوب بابازاده امروز(پنج شنبه) با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان شهرستانی، جانبازان، ایثارگران و مردم شهید پرور روستای اضماره از توابع شهرستان گرمی  برگزار شد.

,

 

,

سرهنگ رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه گرمی در این یادواره گفت: پیام و اهداف شهدا نباید فراموش شود چراکه در صورت فراموشی شهدا، اسلام و ایمان فراموش خواهد شد.

,

 

,

وی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست بنابراین باید با برگزاری یادوآره‌های مختلف شهداء فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ترویج داد.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهیدان، وجود رزمندگان و دلاورمردان ایران امن‌ترین کشور دنیا است، گفت: پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند.

,

 

,

این مراسم به همت حفظ آثار سپاه ناحیه گرمی و حوزه بیت المقدس مرکزی برای قدردانی از مقام شامخ شهدای محله و تجلیل از خانواده‌ شهید بابازاده برگزار شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه